Pregled bibliografske jedinice broj: 498292
Learning English and Understanding Literature
Learning English and Understanding Literature // Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners / Jemeršić, Jasna ; Davies, Mark ; Davies, Renee (ur.).
Zagreb: The British Council Croatia, 2001. str. 36-41 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 498292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Learning English and Understanding Literature
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners
/ Jemeršić, Jasna ; Davies, Mark ; Davies, Renee - Zagreb : The British Council Croatia, 2001, 36-41
ISBN
953-6728-02-8
Skup
Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.10.2000. - 21.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
young learners; English as a foreign language; picture books; theory of multiple intelligences
Sažetak
Članak potiče uporabu izvornih slikovnica na engleskome jeziku u nastavi ranog učenja engleskoga jezika ističući njihovu obrazovno-odgojnu vrijednost u nastavi, te izvorni jezični i kulturni kontekst koji sadrže. Također se na konketnom primjeru pokazuje kako se kroz obradu slikovnice različitim aktivnostima mogu njegovati i razvijati različite vrste (Gardnerovih) inteligencija u djece rane školske dobi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0130514
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Smiljana Narančić Kovač
(autor)