Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 498292

Learning English and Understanding Literature


Narančić Kovač, Smiljana
Learning English and Understanding Literature // Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners / Jemeršić, Jasna ; Davies, Mark ; Davies, Renee (ur.).
Zagreb: The British Council Croatia, 2001. str. 36-41 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 498292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Learning English and Understanding Literature

Autori
Narančić Kovač, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners / Jemeršić, Jasna ; Davies, Mark ; Davies, Renee - Zagreb : The British Council Croatia, 2001, 36-41

ISBN
953-6728-02-8

Skup
Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.10.2000. - 21.10.2000

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
young learners; English as a foreign language; picture books; theory of multiple intelligences

Sažetak
Članak potiče uporabu izvornih slikovnica na engleskome jeziku u nastavi ranog učenja engleskoga jezika ističući njihovu obrazovno-odgojnu vrijednost u nastavi, te izvorni jezični i kulturni kontekst koji sadrže. Također se na konketnom primjeru pokazuje kako se kroz obradu slikovnice različitim aktivnostima mogu njegovati i razvijati različite vrste (Gardnerovih) inteligencija u djece rane školske dobi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Smiljana Narančić Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Narančić Kovač, Smiljana
Learning English and Understanding Literature // Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners / Jemeršić, Jasna ; Davies, Mark ; Davies, Renee (ur.).
Zagreb: The British Council Croatia, 2001. str. 36-41 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Narančić Kovač, S. (2001) Learning English and Understanding Literature. U: Jemeršić, J., Davies, M. & Davies, R. (ur.)Have Fun Learning English : ELT Conference for Teachers of English to Young Learners.
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2001}, pages = {36-41}, keywords = {young learners, English as a foreign language, picture books, theory of multiple intelligences}, isbn = {953-6728-02-8}, title = {Learning English and Understanding Literature}, keyword = {young learners, English as a foreign language, picture books, theory of multiple intelligences}, publisher = {The British Council Croatia}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2001}, pages = {36-41}, keywords = {young learners, English as a foreign language, picture books, theory of multiple intelligences}, isbn = {953-6728-02-8}, title = {Learning English and Understanding Literature}, keyword = {young learners, English as a foreign language, picture books, theory of multiple intelligences}, publisher = {The British Council Croatia}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font