Pregled bibliografske jedinice broj: 498235
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 498235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj
(Specificity of Determination Marketing mix Elements in the croatian Meat Industry Enterprises)
Autori
Rendulić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.03
Godina
2010
Stranica
102
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
mesna industrija; marketinška strategija; marketing miks
(Meat Industry; Marketing Strategies; Marketing Mix)
Sažetak
U radu su objašnjene komponenete marketing miksa na primjeru hrvatskih poduzeća mesne industrije. Na temelju analiziranog autorica je izradila prijedlog modela strategije marketinga u poduzećima mesne industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Magistarski rad
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)