Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 498235

Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj


Rendulić, Anita
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 498235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj
(Specificity of Determination Marketing mix Elements in the croatian Meat Industry Enterprises)

Autori
Rendulić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.03

Godina
2010

Stranica
102

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
mesna industrija; marketinška strategija; marketing miks
(Meat Industry; Marketing Strategies; Marketing Mix)

Sažetak
U radu su objašnjene komponenete marketing miksa na primjeru hrvatskih poduzeća mesne industrije. Na temelju analiziranog autorica je izradila prijedlog modela strategije marketinga u poduzećima mesne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Magistarski rad



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rendulić, Anita
Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Rendulić, A. (2010) 'Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Renduli\'{c}, Anita}, year = {2010}, pages = {102}, keywords = {mesna industrija, marketin\v{s}ka strategija, marketing miks}, title = {Specifi\v{c}nosti odre\djivanja elemenata marketing miksa u poduze\'{c}ima mesne industrije u Republici Hrvatskoj}, keyword = {mesna industrija, marketin\v{s}ka strategija, marketing miks}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Renduli\'{c}, Anita}, year = {2010}, pages = {102}, keywords = {Meat Industry, Marketing Strategies, Marketing Mix}, title = {Specificity of Determination Marketing mix Elements in the croatian Meat Industry Enterprises}, keyword = {Meat Industry, Marketing Strategies, Marketing Mix}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font