Pregled bibliografske jedinice broj: 498162
LAURUM OP d.o.o.- održiva konkurentska prednost na tržištu SAD-a
LAURUM OP d.o.o.- održiva konkurentska prednost na tržištu SAD-a, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 498162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
LAURUM OP d.o.o.- održiva konkurentska prednost na tržištu SAD-a
(LAURUM OP- sustainable competitive advantage on the U.S. market)
Autori
Krepnik, Bosiljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
24.03
Godina
2010
Stranica
99
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
tržište zlatnih lanaca; marketing plan; strategije; lanac vrijednosti
(Market Gold Chains; Marketing Plan; Strategy; Value Chain)
Sažetak
U radu je opisana specifičnost zlatnih lanaca te karakteristike marketing plana na tom tržištu. U nastavku su objašnjeni proces odabira konkurentskih prednosti i marketing strategije Lauruma za ulazak na tržište SAD-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Stručni magistarski rad
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)