Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 498025

Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske


Paliaga, Marko; Strunje, Željko; Pezo, Hrvoje
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 19 (2010), 2; 211-223 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 498025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske
(The application of the internal marketing in companies in Croatia)

Autori
Paliaga, Marko ; Strunje, Željko ; Pezo, Hrvoje

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 19 (2010), 2; 211-223

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
interni marketing
(internal marketing)

Sažetak
U današnjem izrazito dinamičnom i turbulentnom okružju u kojemu posluju poduzeća i u kojemu se svakodnevno vodi borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentske prednosti, marketing ima snažnu ulogu u kreiranju proizvoda ali i usluga koje se nude na tržištu. Za razliku od eksternog marketinga, interni marketing je još uvijek područje koje je premalo istraženo ali i korišteno u hrvatskim poduzećima. Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, alate, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu, dakle unutar poduzeća, s ciljem postizanja sinergijskog djelovanja svih zaposlenih u skladu sa temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Autori su u ovom radu istražili obilježja internog marketinga poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je utvrditi preliminarnim istraživanjem, primjenu načela i koncepcije internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost unutar hrvatskih poduzeća. Dosadašnji radovi i iskustva objavljeni u stranoj literaturu upućuju na prednosti primjene ove koncepcije unutar poduzeća te na snažan utjecaj ka stvaranju konkurentskih prednosti osobito glede pruženih usluga i zadovoljstva kupaca te ostvarene lojalnosti kako kupaca tako i vlastitih zaposlenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marko Paliaga (autor)

Avatar Url Hrvoje Pezo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Paliaga, Marko; Strunje, Željko; Pezo, Hrvoje
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 19 (2010), 2; 211-223 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Paliaga, M., Strunje, Ž. & Pezo, H. (2010) Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 19 (2), 211-223.
@article{article, author = {Paliaga, Marko and Strunje, \v{Z}eljko and Pezo, Hrvoje}, year = {2010}, pages = {211-223}, keywords = {interni marketing}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Primjena internog marketinga u poduze\'{c}ima Republike Hrvatske}, keyword = {interni marketing} }
@article{article, author = {Paliaga, Marko and Strunje, \v{Z}eljko and Pezo, Hrvoje}, year = {2010}, pages = {211-223}, keywords = {internal marketing}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {The application of the internal marketing in companies in Croatia}, keyword = {internal marketing} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font