Pregled bibliografske jedinice broj: 498025
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 19 (2010), 2; 211-223 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 498025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske
(The application of the internal marketing in companies in Croatia)
Autori
Paliaga, Marko ; Strunje, Željko ; Pezo, Hrvoje
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 19
(2010), 2;
211-223
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
interni marketing
(internal marketing)
Sažetak
U današnjem izrazito dinamičnom i turbulentnom okružju u kojemu posluju poduzeća i u kojemu se svakodnevno vodi borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentske prednosti, marketing ima snažnu ulogu u kreiranju proizvoda ali i usluga koje se nude na tržištu. Za razliku od eksternog marketinga, interni marketing je još uvijek područje koje je premalo istraženo ali i korišteno u hrvatskim poduzećima. Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, alate, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu, dakle unutar poduzeća, s ciljem postizanja sinergijskog djelovanja svih zaposlenih u skladu sa temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Autori su u ovom radu istražili obilježja internog marketinga poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je utvrditi preliminarnim istraživanjem, primjenu načela i koncepcije internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost unutar hrvatskih poduzeća. Dosadašnji radovi i iskustva objavljeni u stranoj literaturu upućuju na prednosti primjene ove koncepcije unutar poduzeća te na snažan utjecaj ka stvaranju konkurentskih prednosti osobito glede pruženih usluga i zadovoljstva kupaca te ostvarene lojalnosti kako kupaca tako i vlastitih zaposlenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit