Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 497936

Tržišna pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije


Knego, Nikola
Tržišna pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 15-33


CROSBI ID: 497936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije
(Market position of small retailers in recession conditions)

Autori
Knego, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji

Urednik/ci
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
15-33

ISBN
978-953-6025-38-1

Ključne riječi
mali trgovci, tržišna pozicija, recesija, suvremeni trendovi u trgovini
(small retailers, market position, recession, contemporary trade trends)

Sažetak
Mali trgovci su u izrazito teškoj tržišnoj situaciji koju okolnosti, kakve su danas na hrvatskom tržištu čine još težom i njihov tržišni opstanak čine upitnim. Neki od suvremenih trendova u trgovini ne idu u prilog malim trgovcima jer za posljedicu imaju pogoršanje njihove tržišne pozicije. Ciljevi koji se radom žele postići su: prepoznavanje suvremenih trendova u trgovini koji otežavaju tržišnu poziciju malih trgovaca, utvrđivanje njihovih ključnih slabosti te stvaranje pretpostavki za njihovo duže tržišno preživljavanje. Da bi se stvorile pretpostavke za njihovo duže tržišno preživljavanje nužno je prepoznati potrebu njihovog međusobnog poslovnog povezivanja. Okrupnjavanje je u funkciji postizanja prednosti koje proizlaze iz ekonomije obima koja je imperativ tržišnog opstanka ne samo malih nego i srednje te velikih trgovaca koji preko poslovnih saveza stvaraju povoljnije uvjete nabavljanja trgovačke robe. Rad će utvrditi perspektivu malih trgovaca. Svrha rada je ukazati na probleme s kojima se susreću mali trgovci te predložiti način njihovog rješavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knego, Nikola
Tržišna pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 15-33
Knego, N. (2010) Tržišna pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije. U: Renko, S., Knežević, B. & Vouk, R. (ur.) Izazovi trgovine u recesiji. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 15-33.
@inbook{inbook, author = {Knego, Nikola}, year = {2010}, pages = {15-33}, keywords = {mali trgovci, tr\v{z}i\v{s}na pozicija, recesija, suvremeni trendovi u trgovini}, isbn = {978-953-6025-38-1}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije}, keyword = {mali trgovci, tr\v{z}i\v{s}na pozicija, recesija, suvremeni trendovi u trgovini}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Knego, Nikola}, year = {2010}, pages = {15-33}, keywords = {small retailers, market position, recession, contemporary trade trends}, isbn = {978-953-6025-38-1}, title = {Market position of small retailers in recession conditions}, keyword = {small retailers, market position, recession, contemporary trade trends}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font