Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 497935

Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti


Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, Blaženka
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271


CROSBI ID: 497935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti
(Social responsibility of Croatian retailers as a competitive prerequisite)

Autori
Renko, Sanda ; Rašić, Sanda ; Knežević, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji

Urednik/ci
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
259-271

ISBN
978-953-6025-38-1

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, maloprodajna poduzeća, Hrvatska
(social responsibility, retail companies, Croatia)

Sažetak
Danas se svi poslovni subjekti suočavaju s dva izazova: održavanje i unapređivanje konkurentnosti, te poslovanje u skladu sa zahtjevima društvene zajednice. Kako je trgovina jedna od najdinamičnijih i najkonkurentnijih sektora gospodarstva, čija se situacija na hrvatskom tržištu posebice zaoštrila ulaskom stranih maloprodajnih poduzeća, implementacija ovog koncepta predstavlja nužnost za svako poduzeće koje namjerava proširiti svoj krug djelovanja na tržištu i povećati lojalnost svojih potrošača. Naime, u svojoj suštini, društvena odgovornost uključuje široki djelokrug aktivnosti, od promoviranja demokracije, slobode i ljudskih prava, zaštite manjina i smanjenja socijalnih razlika do razvoja društva i podizanja životnog standarda. Ovim se radom nastojalo ustanoviti shvaćaju li hrvatska trgovinska poduzeća važnost društvene odgovornosti u cilju ostvarenja konkurentnosti, a istraživanjem je obuhvaćeno 60 hrvatskih maloprodajnih poduzeća. Rezultati su pokazali kako hrvatska trgovinska poduzeća shvaćaju važnost koncepta društvene odgovornosti, ali da ga nedovoljno primjenjuju u praksi. Zanimljivo je kako ona društvenu odgovornost primarno stavljaju na troškovnu stranu, iako su uvjerena da je dugoročno društveno odgovorno poslovanje važno za rast produktivnosti i konkurentnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, Blaženka
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271
Renko, S., Rašić, S. & Knežević, B. (2010) Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti. U: Renko, S., Knežević, B. & Vouk, R. (ur.) Izazovi trgovine u recesiji. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 259-271.
@inbook{inbook, author = {Renko, Sanda and Ra\v{s}i\'{c}, Sanda and Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2010}, pages = {259-271}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, maloprodajna poduze\'{c}a, Hrvatska}, isbn = {978-953-6025-38-1}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorno pona\v{s}anje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, maloprodajna poduze\'{c}a, Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Renko, Sanda and Ra\v{s}i\'{c}, Sanda and Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2010}, pages = {259-271}, keywords = {social responsibility, retail companies, Croatia}, isbn = {978-953-6025-38-1}, title = {Social responsibility of Croatian retailers as a competitive prerequisite}, keyword = {social responsibility, retail companies, Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font