Pregled bibliografske jedinice broj: 497935
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271
CROSBI ID: 497935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti
(Social responsibility of Croatian retailers as a competitive prerequisite)
Autori
Renko, Sanda ; Rašić, Sanda ; Knežević, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi trgovine u recesiji
Urednik/ci
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
259-271
ISBN
978-953-6025-38-1
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, maloprodajna poduzeća, Hrvatska
(social responsibility, retail companies, Croatia)
Sažetak
Danas se svi poslovni subjekti suočavaju s dva izazova: održavanje i unapređivanje konkurentnosti, te poslovanje u skladu sa zahtjevima društvene zajednice. Kako je trgovina jedna od najdinamičnijih i najkonkurentnijih sektora gospodarstva, čija se situacija na hrvatskom tržištu posebice zaoštrila ulaskom stranih maloprodajnih poduzeća, implementacija ovog koncepta predstavlja nužnost za svako poduzeće koje namjerava proširiti svoj krug djelovanja na tržištu i povećati lojalnost svojih potrošača. Naime, u svojoj suštini, društvena odgovornost uključuje široki djelokrug aktivnosti, od promoviranja demokracije, slobode i ljudskih prava, zaštite manjina i smanjenja socijalnih razlika do razvoja društva i podizanja životnog standarda. Ovim se radom nastojalo ustanoviti shvaćaju li hrvatska trgovinska poduzeća važnost društvene odgovornosti u cilju ostvarenja konkurentnosti, a istraživanjem je obuhvaćeno 60 hrvatskih maloprodajnih poduzeća. Rezultati su pokazali kako hrvatska trgovinska poduzeća shvaćaju važnost koncepta društvene odgovornosti, ali da ga nedovoljno primjenjuju u praksi. Zanimljivo je kako ona društvenu odgovornost primarno stavljaju na troškovnu stranu, iako su uvjerena da je dugoročno društveno odgovorno poslovanje važno za rast produktivnosti i konkurentnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb