Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 497858

Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika


Šegedin, Danijela; Dukić, Mirjana
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika // Stavovi promjena - promjena stavova / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011. str. 54-68


CROSBI ID: 497858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika
(Students’ perceptions of their success and failure in English language learning)

Autori
Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Stavovi promjena - promjena stavova

Urednik/ci
Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana

Izdavač
Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore

Grad
Nikšić

Godina
2011

Raspon stranica
54-68

ISBN
978-86-7798-059-7

Ključne riječi
atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, učenici osnovnoškolske dobi
(attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students)

Sažetak
Tema ovog rada su učeničke percepcije razloga za uspjeh i neuspjeh u učenju engleskog kao drugog jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma motivacije za učenje te uloga koju kognitivne teorije motivacije (atribucijska teorija) imaju u reinterpretaciji tog pojma. Opisuje se i komentira kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku od 50 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Rezultati istraživanja pokazuju da učenici imaju jasno oblikovano mišljenje o razlozima svog uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. Većina učenika svoj uspjeh pripisuje trudu koji ulažu u učenje, motivaciji za učenje, osobinama učitelja/ice i talentu. Svoj neuspjeh učenici pripisuju nedostatku truda, nerazumijevanju gradiva i nedostatku motivacije. U zaključnom dijelu rada navode se implikacije za nastavnu praksu te smjerovi za buduća slična istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Šegedin, Danijela; Dukić, Mirjana
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika // Stavovi promjena - promjena stavova / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011. str. 54-68
Šegedin, D. & Dukić, M. (2011) Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. U: Vučo, J. & Milatović, B. (ur.) Stavovi promjena - promjena stavova. Nikšić, Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, str. 54-68.
@inbook{inbook, author = {\v{S}egedin, Danijela and Duki\'{c}, Mirjana}, year = {2011}, pages = {54-68}, keywords = {atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, u\v{c}enici osnovno\v{s}kolske dobi}, isbn = {978-86-7798-059-7}, title = {U\v{c}eni\v{c}ke percepcije uspjeha i neuspjeha u u\v{c}enju engleskog jezika}, keyword = {atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, u\v{c}enici osnovno\v{s}kolske dobi}, publisher = {Filozofski fakultet Nik\v{s}i\'{c} Univerziteta Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}egedin, Danijela and Duki\'{c}, Mirjana}, year = {2011}, pages = {54-68}, keywords = {attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students}, isbn = {978-86-7798-059-7}, title = {Students’ perceptions of their success and failure in English language learning}, keyword = {attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students}, publisher = {Filozofski fakultet Nik\v{s}i\'{c} Univerziteta Crne Gore}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font