Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 497848

Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika


Šegedin, Danijela; Dukić, Mirjana
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika // Stavovi promjena - promjena stavova
Nikšić, Crna Gora, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 497848 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika
(Students’ perceptions of their success and failure in English language learning)

Autori
Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Stavovi promjena - promjena stavova / - , 2010

Skup
Stavovi promjena - promjena stavova ; Međunarodni naučni skup

Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 16.09.2010. - 17.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
atribucijska teorija; percepcije uspjeha i neuspjeha; učenici osnovnoškolske dobi
(attribution theory; perceptions of success and failure; primary-school students)

Sažetak
Tema ovog rada su učeničke percepcije razloga za uspjeh i neuspjeh u učenju engleskog kao drugog jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma motivacije za učenje te uloga koju kognitivne teorije motivacije (atribucijska teorija) imaju u reinterpretaciji tog pojma. Opisuje se i komentira kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku od 50 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Rezultati istraživanja pokazuju da učenici imaju jasno oblikovano mišljenje o razlozima svog uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. Većina učenika svoj uspjeh pripisuje trudu koji ulažu u učenje, motivaciji za učenje, osobinama učitelja/ice i talentu. Svoj neuspjeh učenici pripisuju nedostatku truda, nerazumijevanju gradiva i nedostatku motivacije. U zaključnom dijelu rada navode se implikacije za nastavnu praksu te smjerovi za buduća slična istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Šegedin, Danijela; Dukić, Mirjana
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika // Stavovi promjena - promjena stavova
Nikšić, Crna Gora, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Šegedin, D. & Dukić, M. (2010) Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. U: Stavovi promjena - promjena stavova.
@article{article, author = {\v{S}egedin, Danijela and Duki\'{c}, Mirjana}, year = {2010}, keywords = {atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, u\v{c}enici osnovno\v{s}kolske dobi}, title = {U\v{c}eni\v{c}ke percepcije uspjeha i neuspjeha u u\v{c}enju engleskog jezika}, keyword = {atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, u\v{c}enici osnovno\v{s}kolske dobi}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }
@article{article, author = {\v{S}egedin, Danijela and Duki\'{c}, Mirjana}, year = {2010}, keywords = {attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students}, title = {Students’ perceptions of their success and failure in English language learning}, keyword = {attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font