Pregled bibliografske jedinice broj: 497747
Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj
Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 497747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj
(Marketing strategy and competitive advantages of the alternative operators of fixed networks in Croatia)
Autori
Ćurković, Kristijan Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
11.01
Godina
2011
Stranica
121
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketing strategije; Konkurentske prednosti; Operatori nepokretnih mreža
(Marketing strategy; Competitive advantages; Operators of fixed networks)
Sažetak
Liberalizacija tržišta i gospodarski razvoj uvjetovali su pojavu stvaranja novih trgovačkih društava za pružanje telekomunikacijskih usluga na području RH. Nove telekomunikacijske tvrtke zaslužuju posebnu pažnju jer su upravo one zaslužne za smanjivanjem cijena kao i razvojem novih proizvoda i usluga na komunikacijskom tržištu RH. Uspješnost alternativnih operatora ovisi o prihvaćanju i zadovoljenju korisnika kao i kvalitetnim korištenjem stečenih resursa. Kao takvi značajni su sudionici u razvoju gospodarstva Republike Hrvatske kao i ukidanjem monopola, odnosno nesavršenom tržišnom konkurencijom temeljem prisutnosti samo jednog društva davatelja telekomunikacijskih usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)