Pregled bibliografske jedinice broj: 497744
Krizno komuniciranje - vještina koja se uči
Krizno komuniciranje - vještina koja se uči // Poslovni magazin, prilog časopisu RRiF, (2002) (2002), 10; 38-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 497744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizno komuniciranje - vještina koja se uči
(Crisis communication - a skill to learn)
Autori
Peša, Anita
Izvornik
Poslovni magazin, prilog časopisu RRiF (0353-8087) (2002)
(2002), 10;
38-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
krizno komuniciranje; odnosi s javnošću
(crisis communication; public relations)
Sažetak
Članak govori o odnosima s javnošću koji se mogu naučiti kako bi se prevenirala kriza u komunikaciji s javnošću. Odnosi s javnošću važan su i nužan dio upravljanja poduzećem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija