Pregled bibliografske jedinice broj: 497741
Može li se izmjeriti reputacija tvrtke
Može li se izmjeriti reputacija tvrtke // Poslovni magazin, prilog časopisu RRIF, (2002) (2002), 12; 34-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 497741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li se izmjeriti reputacija tvrtke
(Company reputation – can it be measured?)
Autori
Peša, Anita
Izvornik
Poslovni magazin, prilog časopisu RRIF (0353-8087) (2002)
(2002), 12;
34-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
reputacija ; menadžment
(reputation ; management)
Sažetak
Članak govori o tomu ima li drugih parametara koji osim uspješnosti mogu izmjeriti ulged poduzeća, odnosno može li se reputacija uopće izmjeriti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija