Pregled bibliografske jedinice broj: 497565
Analiza efekata fakultativne nastave plivanja u srednjoj školi
Analiza efekata fakultativne nastave plivanja u srednjoj školi // Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske «Stanje i perspektive razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije» / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 199-205 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 497565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza efekata fakultativne nastave plivanja u srednjoj školi
(Effects analysis of optional swimming classes in high school)
Autori
Šamija, Krešimir ; Martinčević, Ivana.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 17. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske «Stanje i perspektive razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije»
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008, 199-205
ISBN
978-953-95082-4-9
Skup
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske «Stanje i perspektive razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije»
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kraul; leđna tehnika; prsna tehnika; znanje plivanja; brzina plivanja
(crawl; backstroke; breaststroke; swimming knowledge; swimming speed)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je utvrditi efekte programirane fakultativne nastave plivanja na brzinu plivanja kraul, leđnom i prsnom tehnikom i znanje plivanja kraul tehnikom te utvrditi povezanost između varijable za procjenu znanja plivanja i varijable za procjenu brzine plivanja na 25m kraul. Mjerenje je provedeno na uzorku od 32 učenika prvog i drugog razreda Prirodoslovne škole Vladimira Preloga. Fakultativna nastava plivanja je izazvala statistički značajne promjene u varijabli za procjenu znanja plivanja kao i u varijablama za procjenu brzine plivanja 25 m kraul, leđnom i prsnom tehnikom, što govori u prilog učinkovitosti ovakvog oblika nastave na znanja i sposobnosti koja su od utilitarne važnosti za čovjeka. Utvrđena je i povezanost između znanja i brzine plivanja kraul tehnikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb