Pregled bibliografske jedinice broj: 497528
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 497528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije
(Influence of sales promotion in marketing strategy)
Autori
Travaš, Oliver
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
10.01
Godina
2011
Stranica
88
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Utjecaj; Prodaja; Marketinške strategije
(Influence; Sales; Marketing strategy)
Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti koji utjecaj ima unapređenje prodaje na navike i ponašanje potrošača na tržištu robe široke potrošnje, te da li je promjenom akcija unapređenja prodaje, same promocije, kao i ukupne marketinške strategije, moguće promijeniti prodavanost određenog proizvoda te percepcije i navike potrošača. Cilj magistarskog specijalističkog rada je uz primjenu znanastvenih metoda dokazati da postoji povezanost između unapređenja prodaje sa stavovima i ponašanjem potrošača i da je promjenom promocije moguće utjecati na navike i percepciju potrošača, a time i na ukupnu marketinšku strategiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)