Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 497528

Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije


Travaš, Oliver
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 497528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije
(Influence of sales promotion in marketing strategy)

Autori
Travaš, Oliver

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
10.01

Godina
2011

Stranica
88

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Utjecaj; Prodaja; Marketinške strategije
(Influence; Sales; Marketing strategy)

Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti koji utjecaj ima unapređenje prodaje na navike i ponašanje potrošača na tržištu robe široke potrošnje, te da li je promjenom akcija unapređenja prodaje, same promocije, kao i ukupne marketinške strategije, moguće promijeniti prodavanost određenog proizvoda te percepcije i navike potrošača. Cilj magistarskog specijalističkog rada je uz primjenu znanastvenih metoda dokazati da postoji povezanost između unapređenja prodaje sa stavovima i ponašanjem potrošača i da je promjenom promocije moguće utjecati na navike i percepciju potrošača, a time i na ukupnu marketinšku strategiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Travaš, Oliver
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Travaš, O. (2011) 'Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Trava\v{s}, Oliver}, year = {2011}, pages = {88}, keywords = {Utjecaj, Prodaja, Marketin\v{s}ke strategije}, title = {Utjecaj unapre\djenja prodaje na marketin\v{s}ke strategije}, keyword = {Utjecaj, Prodaja, Marketin\v{s}ke strategije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Trava\v{s}, Oliver}, year = {2011}, pages = {88}, keywords = {Influence, Sales, Marketing strategy}, title = {Influence of sales promotion in marketing strategy}, keyword = {Influence, Sales, Marketing strategy}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font