Pregled bibliografske jedinice broj: 497484
Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom
Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 1; 69-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 497484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom
(Sensory integration in working with autistic learners)
Autori
Mamić, Dragana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Pintarić- Mlinar, LJiljana
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 151
(2010), 1;
69-84
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
senzorna integracija; disfunkcija senzorne integracije; učenici s autizmom; individualizirani programi poticanja
(sensory integration; dysfunction; pupils with autism; individualized support program)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je procijeniti senzornu integraciju u učenika s autizmom. Ispitan je uzorak od 27 korisnika, oba spola osnovnoškolske dobi iz Centra za autizam –Zagreb. U radu je primijenjen Sustav za procjenu i utvrđivanje disfunkcije senzorne integracije, Viola, 2002., (prijevod i adaptacija pripremljena za standardizaciju, Fulgosi-Masnjak, Osmančević, Lang, 2004.) u dvije vremenske točke (inicijalno i finalno). Zbog utvrđenih poteškoća senzorne integracije za svakog ispitanika izrađen je individualizirani program poticanja senzorne inetgracije koji su osim voditelja programa provodili i edukacijski rehabilitatori tijekom cijele školske godine. Dobivene su statistički značajne razlike između inicijalnih i finalnih rezultata, što govori u prilog učinkovitosti primijenjenih individualiziranih programa poticanja senzorne integracije u učenika s autizmom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb