Pregled bibliografske jedinice broj: 497424
Razlike u motoričkim sposobnostima djevojčica predškolske dobi u ritmičko-sportskoj gimnastici
Razlike u motoričkim sposobnostima djevojčica predškolske dobi u ritmičko-sportskoj gimnastici // "Škola po mjeri"
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 155-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 497424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u motoričkim sposobnostima djevojčica predškolske dobi u ritmičko-sportskoj gimnastici
(Differences in pre-school girl`s motorical abilities in rhytmic-sports gymnastics)
Autori
Božić, Damir ; Blažević, Iva ; Beletić, Lena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Škola po mjeri"
/ - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2009, 155-161
Skup
Međunarodni znanstveni skup "Škola po mjeri"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Motoričke sposobnosti; djevojčice; predškolska dob; ritmičko-sportska gimnastika
(Motorical abilities; girls; preschool age; rhytmic-sports gymnastics)
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi postoje li statistički značajne razlike u motoričkim sposobnostima djevojčica predškolske dobi (pet i šest godina) koje se bave ritmičko-sportskom gimnastikom na natjecateljskoj razini, rekreativnoj razini te djevojčica koje su netom upisane u klub. Ove posljednje pohađaju predškolsku ustanovu s redovnim programom u okviru kojega odgojiteljice realiziraju sadržaje tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja. U istraživanje je bilo uključeno 30 djevojčica koje su podijeljene u tri skupine po 10 djevojčica (natjecateljska, rekreativna, te početna skupina). Mjerenje motoričkih sposobnosti izvršeno je s 9 motoričkih testova primjerenih za predškolsku dob (od kojih se neki testovi koriste u redovnom predškolskom programu rada), dok se ostali testovi koriste kao specifični testovi za ritmičko-sportsku gimnastiku. Dobiveni rezultati ukazuju kako postoje razlike u razini motoričkih sposobnosti između tri analizirane skupine, a razlike su najviše izražene između natjecateljske skupine i početne skupine u svim mjerenim varijablama, što je bilo i očekivano. Iz navedenog se može zaključiti kako trening ritmičko-sportske gimnastike doprinosi u velikoj mjeri razvoju mjerenih motoričkih sposobnosti
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija