Pregled bibliografske jedinice broj: 497420
Razlike u motoričkim sposobnostima učenika trećih razreda osnovne škole
Razlike u motoričkim sposobnostima učenika trećih razreda osnovne škole // Međunarodni znanstveni skup "Škola po mjeri"
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 87-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 497420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u motoričkim sposobnostima učenika trećih razreda osnovne škole
(Differences in the motorical abilities of primary school third grades)
Autori
Božić, Damir ; Blažević, Iva ; Matošević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Međunarodni znanstveni skup "Škola po mjeri"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Motoričke sposobnosti; učenici; nastavni proces
(Motorical abilities; pupils; learning process)
Sažetak
S ciljem praćenja razvoja motoričkih sposobnosti učenika mlađih razreda osnovne škole te utvrđivanja mogućih razlika u njihovoj razini između dječaka i djevojčica i između dva razredna odjeljenja, testirani su učenici dva treća razreda OŠ Jurja Dobrile u Rovinju. Na osnovi dobivenih rezultata možemo utvrditi kako ne postoje značajne razlike u razini motoričkih sposobnosti učenika i učenica 3.b i 3.c razreda. Učenici realiziraju sadržaje nastavnog procesa predviđene planom i programom tjelesne i zdravstvene kulture, u istim materijalnim i klimatskim uvjetima. Učiteljice koje rukovode nastavnim procesom slične su starosne dobi, kao i sličnih godina radnog iskustva. U usporedbi s orijentacijskim vrijednostima populacije djece Republike Hrvatske mogu se uočiti značajne razlike u visini i težini učenika i učenica. Kada su u pitanju motoričke sposobnosti, utvrđeno je da u pojedinim testovima postoje odstupanja od orijentacijskih vrijednosti populacije djece RH. Veći broj učenika, prema ostvarenim rezultatima, nalazi se u kategoriji loših, ispodprosječnih i prosječnih rezultata, dok je manji broj učenika u kategoriji iznadprosječnih i izvrsnih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija