Pregled bibliografske jedinice broj: 497379
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 497379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potpora strateškom odlučivanju u marketingu Javne ustanove Park prirode Kopački rit
(Support for strategic decision making in marketing for Kopacki Rit Nature Park)
Autori
Čarapić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
18.09
Godina
2006
Stranica
99
Mentor
Ružić, Drago
Ključne riječi
marketing; turizam; park prirode; Kopački rit
(marketing; tourism; Nature Park; Kopacki rit)
Sažetak
Budući da je turizam jedna vrlo dinamična aktivnost na koju utječe niz faktora, sama regija u kojoj se nalazi Kopački rit nije dovoljno valorizirana. Naznake za razvoj postoje, ali je premalo toga do sada u tom pravcu učinjeno. Cilj je bio obuhvatiti sve ključne faktore razvoja kako samog Kopačkog rita, tako i šire regije, jer smo svjesni bitnih sinergijskih učinaka istoga. Kreiranjem vlastite marketing-agencije ENIGMA pokušali smo ponuditi strateške smjernice pri kreiranju i izradi turističkih proizvoda, koji će biti u stanju zadovoljiti i one najzahtjevnije turiste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek