Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496981

Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije


Oberman-Babić, Mira; Kobešćak, Sanja; Knezović, Vesna
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // Kaj hočemo in kaj zmoremo
Ljubljana: Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 1992. str. 228-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 496981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
(Social position of the student with visual impairment in mainstream education)

Autori
Oberman-Babić, Mira ; Kobešćak, Sanja ; Knezović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kaj hočemo in kaj zmoremo / - Ljubljana : Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 1992, 228-234

Skup
Kaj hočemo in kaj zmoremo

Mjesto i datum
Slovenija, 10.12.1992

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
sociometrijski položaj; učenici oštećena vida; stavovi prema odgojno obrazovnoj integraciji
(sociometric position; pupils with disturbed vision; education integration)

Sažetak
U radu je ispitan sociometrijski položaj 12 učenika oštećena vida uključenih u 12 razreda redovnih škola zajedno sa 341 učenika iz razreda bez teškola u razvoju na području Zagreba i Rijeke. Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativno povoljan, te da su se ovi učenici relativno dobro infiltrirali u razrede redovne škole iako postoje stanovite poteškoće u njihovu prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u svezi sjedenja u školskoj klupi)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
5-07-057

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Oberman-Babić, Mira; Kobešćak, Sanja; Knezović, Vesna
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // Kaj hočemo in kaj zmoremo
Ljubljana: Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 1992. str. 228-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Oberman-Babić, M., Kobešćak, S. & Knezović, V. (1992) Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije. U: Kaj hočemo in kaj zmoremo.
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira and Kobe\v{s}\'{c}ak, Sanja and Knezovi\'{c}, Vesna}, year = {1992}, pages = {228-234}, keywords = {sociometrijski polo\v{z}aj, u\v{c}enici o\v{s}te\'{c}ena vida, stavovi prema odgojno obrazovnoj integraciji}, title = {Socijani poo\v{z}aj u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije}, keyword = {sociometrijski polo\v{z}aj, u\v{c}enici o\v{s}te\'{c}ena vida, stavovi prema odgojno obrazovnoj integraciji}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta v Ljubljani}, publisherplace = {Slovenija} }
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira and Kobe\v{s}\'{c}ak, Sanja and Knezovi\'{c}, Vesna}, year = {1992}, pages = {228-234}, keywords = {sociometric position, pupils with disturbed vision, education integration}, title = {Social position of the student with visual impairment in mainstream education}, keyword = {sociometric position, pupils with disturbed vision, education integration}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta v Ljubljani}, publisherplace = {Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font