Pregled bibliografske jedinice broj: 496981
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // Kaj hočemo in kaj zmoremo
Ljubljana: Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 1992. str. 228-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 496981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
(Social position of the student with visual impairment in mainstream education)
Autori
Oberman-Babić, Mira ; Kobešćak, Sanja ; Knezović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kaj hočemo in kaj zmoremo
/ - Ljubljana : Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 1992, 228-234
Skup
Kaj hočemo in kaj zmoremo
Mjesto i datum
Slovenija, 10.12.1992
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sociometrijski položaj; učenici oštećena vida; stavovi prema odgojno obrazovnoj integraciji
(sociometric position; pupils with disturbed vision; education integration)
Sažetak
U radu je ispitan sociometrijski položaj 12 učenika oštećena vida uključenih u 12 razreda redovnih škola zajedno sa 341 učenika iz razreda bez teškola u razvoju na području Zagreba i Rijeke. Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativno povoljan, te da su se ovi učenici relativno dobro infiltrirali u razrede redovne škole iako postoje stanovite poteškoće u njihovu prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u svezi sjedenja u školskoj klupi)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija