Pregled bibliografske jedinice broj: 496757
Maloprodajno tržište pakirane salate u Zagrebu
Maloprodajno tržište pakirane salate u Zagrebu, 2008., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 496757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Maloprodajno tržište pakirane salate u Zagrebu
(Retail market of fresh-cut vegetables in Zagreb)
Autori
Beti, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2008
Stranica
25
Mentor
Cerjak, Marija
Ključne riječi
ponuda; potražnja; pakirana salata; Zagreb
(supply; demand; fresh-cut vegetables; Zagreb)
Sažetak
Ponuda kao i potražnja za minimalno prerađenim povrćem-salatom (oprana, rezana, pakirana) koje zadovoljava potrebu potrošača za zdravim obrokom koji se brzo priprema je naglo porasla posljednjih godina. Razlog takvom povećanju leži u činjenici da potrošači imaju sve manje vremena za pripremanje jela te sve više traže hranu prilagođenu njihovim potrebama glede vremena potrebnog za njenu pripremu. Tržište pakirane salate u Hrvatskoj još nije u potpunosti razvijeno, ali se i ono značajno razvija. Budući da do sad nisu provedena istraživanja maloprodajnog tržišta pakirane salate kod nas, cilj ovog rada je bio utvrditi postojeću ponudu pakirane salate u supermarketima, te ispitati potražnju za tim proizvodom u Gradu Zagrebu. Rezultati istraživanja su pokazali da supermarketi nude vlastita pakiranja rezanih salata, ali i pakirane salate domaćih i inozemnih proizvođača. Anketno ispitivanje potrošača je pokazalo da nešto više od polovice ispitanika kupuje pakiranu salatu (iako ih većina nisu redoviti kupci tog proizvoda). Najčešći razlog za kupnju pakirane salate je njena brza priprema. Potrošači koji ne kupuju pakiranu salatu smatraju da je preskupa, te ju ne kupuju jer nemaju naviku njene kupnje. Tek trećina ispitanika je zadovoljna ponudom pakirane salate kod nas, dok njih samo 15% je zadovoljno kvalitetom te salate. Ipak, gotovo polovica ispitanika će i u budućnosti kupovati pakiranu salatu, dok daljnjih 40% ispitanika možda bude kupovalo taj proizvod u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski