Pregled bibliografske jedinice broj: 496573
Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku
Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku // Modern Methodological Aspects
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 496573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku
(Analysis of the first teaching training for prospective university teachers at the J. J. Strossmayer University in Osijek)
Autori
Peko, Anđelka ; Rački, Željko ; Varga, Rahaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Modern Methodological Aspects
/ - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010
ISBN
978-86-87095-08-3
Skup
Modern Methodological Aspects
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23.09.2010. - 25.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; pedagoško-psihološka izobrazba; sveučilišni nastavnici
(life-long education; teaching training; university teachers)
Sažetak
Do 2009. godine na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku nije postojala osmišljena sustavna pedagoška izobrazba sveučilišnih nastavnika. 2009. godine Učiteljski fakultet u Osijeku izradio je Program cjeloživotnoga obrazovanja koji je odobren od Senata Sveučilišta i postao obvezan pri izboru u znanstveno-nastavna i umjetničko-nastavna zvanja. Usmjeren je pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičkoj izobrazbi s ciljem omogućavanja razvoja nastavnih kompetencija budućih sveučilišnih nastavnika. Poboljšavanje i unaprjeđivanje poučavanja danas postaje standard. Promjenu valja prihvatiti kao proces. Svjesni kako je svaka promjena složen i dugotrajan proces te da se od svakog nastavnika traži odvajanje vremena za senzibilizaciju, učenje i samorefleksiju, ostvarili smo tijekom 2009. godine pedagoško-psihološku izobrazbu s prvom skupinom od 34 asistenta. U ovom radu iznosimo pokazatelje vezane za prvu evaluaciju polaznika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek