Pregled bibliografske jedinice broj: 496482
Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding
Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding // Language, Culture and Tourism / Sujoldžić, Anita (ur.).
Zagreb: Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo, 2013. str. 9-21
CROSBI ID: 496482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding
(Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding.)
Autori
Sujoldžić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Language, Culture and Tourism
Urednik/ci
Sujoldžić, Anita
Izdavač
Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
9-21
ISBN
978-953-7467-05-0
Ključne riječi
anthropology, culture, tourism, language, identity
Sažetak
Introductory essay on promotional culture and country branding in tourism. The focus is on specific challenges of postsocialist countries searching for their new identity within the Europeanization process.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
196-1962766-2743 - Suvremena transformacija lokalnih jezičnih zajednica i kulturna raznolikost (Sujoldžić, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za antropologiju
Profili:
Anita Sujoldžić
(autor)