Pregled bibliografske jedinice broj: 496401
Turistički master plan za grad Slavonski Brod
Turistički master plan za grad Slavonski Brod, 2010. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 496401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistički master plan za grad Slavonski Brod
(Tourism development master plan for the Slavonski Brod municipality)
Autori
Tomljenović, Renata ; Kunst, Ivo
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2010
Ključne riječi
turistički razvoj; master plan; Slavonski Brod; Hrvatska
(tourism development; master plan; Slavonski Brod municipality; Croatia)
Sažetak
Master plan turističkog razvoja Slavonskog Broda definira planski okvir za sustavan razvoj turizma kroz definiranje jasne vizije turističkog razvoja grada, stvaranje pretpostavki za razvoj novih proizvoda i bolju kvalitetu usluge te osiguravanje konsenzusa javnog i privatnog sektora oko svih bitnih pitanja dugoročnog razvoja turizma. Izrada Master plana turističkog razvoja Slavonskog Broda podrazumijevala je detaljan uvid u postojeće stanje, s naglaskom na valorizaciju turističke atrakcijske osnove, njezinu valorizaciju i sistematizaciju te konzultaciju s dionicima turističkog razvoja grada, koji su definirali i viziju turističkog razvoja grada. Prema definiranoj viziji, grad će se turistički pozicionirati kao vodeće gradsko odredište panonske Hrvatske temeljen moderno prezentirane fortifikacijske baštine, kulturnih događanja nacionalnog značaja te života na i uz Savu. Definirana su četiri strateška cilja za realizaciju usvojene vizije: osiguravanje institucionalne potpore turističkom razvoju grada, stvaranje novih proizvoda temeljenih na valorizaciji i sistematizaciji atrakcijske osnove, uspostavu turističke infra i suprastrukture te repozicioniranje grada na turističkom tržištu. Definirana je prostorna i programska koncepcija turističkog razvoja koje su zasnovane na tvrđavi i rijeci Savi te klasteri turističkih doživljaja koji ove dvije glavne atrakcije oživljavaju te stvaraju preduvjete za cijeli spektar novih turističkih proizvoda, zasnovanih na suvremenoj kulturnoj produkciji (osobito vezanoj za poznate ličnosti - I.B. Mažuranić, D. Tadijanovića, V. Becić, B. Ružić, M. Čorak Slavenska) te kulturi života i rada. Tržišno pozicioniranje grada temeljeno je na atributima prostora - baština, kultura, kreativnost, aktivnosti - komplementirano njegovom dostupnošću. Konačno, predložen je i novi brend koncept Slavonskog Broda kao turističkog odredišta, koji objedinjuje sve one elemente koje Slavonski Brod čine prepoznatljivim - povijest/kultura, prostor, atmosfera i ljudi, identificirani su novi turistički proizvodi s prijedlogom dinamike njihovog razvoja. Na taj način, ovaj dokument daje osnovne smjernice turističkog razvoja grada te služi kao dobra podloga za definiranje prioritetnih razvojnih projekata i akcijskog plana marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb