Pregled bibliografske jedinice broj: 496387
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata, 2010. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 496387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata
(Analysis of the Plava laguna brand and its competitors)
Autori
Boranić Živoder, Snježana ; Gatti, Petra ; Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2010
Ključne riječi
turizam; brend; Plava laguna; Poreč; Hrvatska
(tourism; brand; Plava laguna; Poreč; Croatia)
Sažetak
Cilj projekta bio je analizirati brend Plave Lagune i konkurenata kako bi se stvorila podloga za kreiranje 'novoga' brenda Plave Lagune. U projektu se najprije objasnio pojam i značenje brendiranja u hotelijerstvu. Zatim se analizirao brend tvrtke Plava Laguna. Objašnjena je vrijednost krovnog brenda te je analizirana brend arhitektura tvrtke. U slijedećem dijelu analizirani su konkurenti Plave Lagune, i to: Maistra, Arenaturist, Valamar i Istraturist. Za svakog konkurenta napravljene je analiza vrijednosti krovnog brenda, analizirana je brend arhitektra te je izrađena usporedba odnosa krovnog brenda i podbrendova. Dokument završava zaključcima i preporukama vezanim uz budući brend Plave Lagune.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neven Ivandić
(autor)
Petra Gatti
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Snježana Boranić Živoder
(autor)