Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496387

Analiza brenda Plave lagune i konkurenata


Boranić Živoder, Snježana; Gatti, Petra; Telišman-Košuta, Neda; Ivandić, Neven
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata, 2010. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 496387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata
(Analysis of the Plava laguna brand and its competitors)

Autori
Boranić Živoder, Snježana ; Gatti, Petra ; Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven

Izvornik
Institut za turizam, Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2010

Ključne riječi
turizam; brend; Plava laguna; Poreč; Hrvatska
(tourism; brand; Plava laguna; Poreč; Croatia)

Sažetak
Cilj projekta bio je analizirati brend Plave Lagune i konkurenata kako bi se stvorila podloga za kreiranje 'novoga' brenda Plave Lagune. U projektu se najprije objasnio pojam i značenje brendiranja u hotelijerstvu. Zatim se analizirao brend tvrtke Plava Laguna. Objašnjena je vrijednost krovnog brenda te je analizirana brend arhitektura tvrtke. U slijedećem dijelu analizirani su konkurenti Plave Lagune, i to: Maistra, Arenaturist, Valamar i Istraturist. Za svakog konkurenta napravljene je analiza vrijednosti krovnog brenda, analizirana je brend arhitektra te je izrađena usporedba odnosa krovnog brenda i podbrendova. Dokument završava zaključcima i preporukama vezanim uz budući brend Plave Lagune.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Boranić Živoder, Snježana; Gatti, Petra; Telišman-Košuta, Neda; Ivandić, Neven
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata, 2010. (elaborat/studija).
Boranić Živoder, S., Gatti, P., Telišman-Košuta, N. & Ivandić, N. (2010) Analiza brenda Plave lagune i konkurenata. Institut za turizam, Zagreb. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and Gatti, Petra and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Ivandi\'{c}, Neven}, year = {2010}, keywords = {turizam, brend, Plava laguna, Pore\v{c}, Hrvatska}, title = {Analiza brenda Plave lagune i konkurenata}, keyword = {turizam, brend, Plava laguna, Pore\v{c}, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and Gatti, Petra and Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Ivandi\'{c}, Neven}, year = {2010}, keywords = {tourism, brand, Plava laguna, Pore\v{c}, Croatia}, title = {Analysis of the Plava laguna brand and its competitors}, keyword = {tourism, brand, Plava laguna, Pore\v{c}, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font