Pregled bibliografske jedinice broj: 496072
Marketinška logistika u funkciji razvoja poslovnog subjekta
Marketinška logistika u funkciji razvoja poslovnog subjekta, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 496072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška logistika u funkciji razvoja poslovnog subjekta
(Marketing logistics function in the development of a business entity)
Autori
Dremel, Zvonko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
25.11
Godina
2010
Stranica
174
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketinška logistika; Razvoj; Poslovni subjekt
(Marketing Logistics; Development; Business entity)
Sažetak
Koncepcija marketinške logistike po svom sadržaju razvija se brže u odnosu na druge aspekte logistike, jer je ona tradicionalna potpora marketinškom miksu. Ona obuhvaća niz različitih aktivnosti koje uzrokuju određene marketinške troškove, ali istodobno uvećavaju vrijednost ponude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)