Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496071

Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada


Legović, Vedrana
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 496071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada
(Organizing cultural events on the creation of brand)

Autori
Legović, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
24.11

Godina
2010

Stranica
129

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Organiziranje; Kulturni događaj; Marka; Grad
(Organizing; Cultural events; Brand)

Sažetak
Gradovi koji imaju marku („brendirani gradovi“) lakše privlače svoje ciljne skupine - turiste, investitore, pa i novih doseljenike. Gradovi s usvojenom koncepcijom marke mogu obogatiti kulturnu ponudu, razviti obrazovanje, promijeniti političku klimu, povećati javne prihode, potaknuti gospodarstvo, povećati standard i blagostanje, te učiniti grad boljim, kvalitetnijim i ugodnijim za život. Naposljetku, uspješne koncepcije marki gradova mogu poboljšati i imidž države te, logično, vrlo pozitivno utječu na stvaranje marke države.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legović, Vedrana
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Legović, V. (2010) 'Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Legovi\'{c}, Vedrana}, year = {2010}, pages = {129}, keywords = {Organiziranje, Kulturni doga\djaj, Marka, Grad}, title = {Organiziranje kulturnih doga\djaja u funkciji stvaranja marke grada}, keyword = {Organiziranje, Kulturni doga\djaj, Marka, Grad}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Legovi\'{c}, Vedrana}, year = {2010}, pages = {129}, keywords = {Organizing, Cultural events, Brand}, title = {Organizing cultural events on the creation of brand}, keyword = {Organizing, Cultural events, Brand}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font