Pregled bibliografske jedinice broj: 496071
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 496071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada
(Organizing cultural events on the creation of brand)
Autori
Legović, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
24.11
Godina
2010
Stranica
129
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Organiziranje; Kulturni događaj; Marka; Grad
(Organizing; Cultural events; Brand)
Sažetak
Gradovi koji imaju marku („brendirani gradovi“) lakše privlače svoje ciljne skupine - turiste, investitore, pa i novih doseljenike. Gradovi s usvojenom koncepcijom marke mogu obogatiti kulturnu ponudu, razviti obrazovanje, promijeniti političku klimu, povećati javne prihode, potaknuti gospodarstvo, povećati standard i blagostanje, te učiniti grad boljim, kvalitetnijim i ugodnijim za život. Naposljetku, uspješne koncepcije marki gradova mogu poboljšati i imidž države te, logično, vrlo pozitivno utječu na stvaranje marke države.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)