Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496062

Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja


Kostović-Vranješ, Vesna
Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja // Školski vjesnik, 59 (2010), 4; 543-554 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 496062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja
(The Internet and modern teaching biology and natural science)

Autori
Kostović-Vranješ, Vesna

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 59 (2010), 4; 543-554

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
biologija; Internet; fakultet; nastava; prirodoslovlje; srednja škola
(biology; The Internet; faculty/university; natural science; teaching process; secondary school)

Sažetak
Zbog brzog i jednostavnog pristupa neograničenom broju informacija, mogućnosti korištenja postojećih obrazovnih programa i prilagođavanja različitih sadržaja zahtijevima nastave, Internet omogućava unaprijeđivanje procesa učenja kako u školama tako i na fakultetima te čini temelj novoj kulturi učenja i otvorenosti ka novim spoznajama, medijima i tehnologijama. U kontekstu navedevog cilj ovog rada je bio utvrditi koliko su studenti 1. i 3. godina učiteljskih studija (studijskih grupa: Učitelji i Biologija-kemija) te studenti Sveučilišnog odjela Biologija i ekologija mora Sveučilišta u Splitu koristili Internet u srednjim školama te koliko ga koriste tijekom studija u savladavanju nastavnih sadržaja biologije i prirodoslovlja. Pomoću upitnika „Nastava biologije i dodatni izvori znanja“, na uzorku od 181 ispitanika, utvrđeno je kako učenici i studenti u našim školama i fakultetima malo koriste Internet kao dodatni izvor znanja. Iskazane sveze i razlike s nezavisnim varijablama više su posljedica osobnih interesa i osposobljenosti pojedinca za korištenje Intereneta, nego rezultat sustavnog korištenja Interneta u odgojno-obrazovnom procesu naših obrazovnih ustanova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Vesna Kostović-Vranješ (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kostović-Vranješ, Vesna
Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja // Školski vjesnik, 59 (2010), 4; 543-554 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Kostović-Vranješ, V. (2010) Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja. Školski vjesnik, 59 (4), 543-554.
@article{article, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna}, year = {2010}, pages = {543-554}, keywords = {biologija, Internet, fakultet, nastava, prirodoslovlje, srednja \v{s}kola}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {59}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja}, keyword = {biologija, Internet, fakultet, nastava, prirodoslovlje, srednja \v{s}kola} }
@article{article, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna}, year = {2010}, pages = {543-554}, keywords = {biology, The Internet, faculty/university, natural science, teaching process, secondary school}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {59}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {The Internet and modern teaching biology and natural science}, keyword = {biology, The Internet, faculty/university, natural science, teaching process, secondary school} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font