Pregled bibliografske jedinice broj: 495790
Pliva – bliskost s kupcem i korisnikom
Pliva – bliskost s kupcem i korisnikom // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 527-533
CROSBI ID: 495790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pliva – bliskost s kupcem i korisnikom
(Pliva - customer intimacy)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
527-533
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
Pliva, bliskost s kupcem, bliskost s potrošačem
(Pliva, customer intimacy)
Sažetak
Autorica daje kratki povijesni pregled razvoja poduzeća PLIVA. Opisuje projekt PLIVA XXI koji će poduzeće uvesti u 21. stoljeće. Autorica također opisuje koncept bliskosti s kupcem i korisnikom. Osim toga, navodi akcije u okviru projekta Bliskost s kupcem ili korisnikom koje će PLIVA provesti u okviru projekta PLIVA XXI.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija