Pregled bibliografske jedinice broj: 495783
Franck d.d. orijentacija na potrošače
Franck d.d. orijentacija na potrošače // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 269-274
CROSBI ID: 495783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franck d.d. orijentacija na potrošače
(Franck d.d. - customer orientation)
Autori
Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
269-274
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
Franck d.d., orijentacija na potrošače
(Franck, customer orientation)
Sažetak
Autorice ukratko opisuju povijesni razvoj poduzeća Franck d.d. Donose SWOT analizu poduzeća (snage, slabosti, prilike i prijetnje). Također navode ciljeve marketinške strategije, te opisuju proizvodni miks (koji se sastoji od kave, kavovine, čajeva, snack proizvoda, priloga jelima, začina, proizvoda za pripremu kolača te praškastih proizvoda). Naglasak je na orijentaciju na potrošača kroz proizvodni miks, cijene, promociju, distribuciju te lojalnost potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija