Pregled bibliografske jedinice broj: 495779
Interni marketing
Interni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 451-467
CROSBI ID: 495779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing
(Internal marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
451-467
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
interni marketing, interno tržište, eksterni marketing
(internal marketing, internal market, external marketing)
Sažetak
Autorica polazi od definicije internog marketinga te objašnjava interno tržište (četiri tipa procesa razmjene na internom tržištu). Autorica također opisuje razlike između internog marketinga i upravljanja ljudskim potencijalima. Navodi područja primjene internog marketinga, ciljeve internog marketinga, specifičnosti elemenata marketinškog miksa te preduvjete koji moraju biti ispunjeni za uspješnu ugradnju i primjenu internog marketinga. Autorica ističe da je interni marketing preduvjet za uspješni eksterni marketing te navodi koja je uloga i značenje internog marketinga za uslužna poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija