Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 495777

Marketing usluga


Ozretić Došen, Đurđana
Marketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 427-450


CROSBI ID: 495777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga
(Service marketing)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

Izdavač
Sinergija nakladništvo

Grad
Zagreb

Godina
2001

Raspon stranica
427-450

ISBN
953-6895-07-02

Ključne riječi
marketing usluga, klasifikacija usluga, obilježja usluga, kvaliteta usluga
(service marketing, servis classiffication, service attributes, service quality)

Sažetak
Autorica naglašava važnost i značenje usluga u tržišnim gospodarstvima polazeći od razvoja i rasta uslužnog sektora, skrivenog sektora usluga te problema praćenja i evidentiranja usluga. Autorica iznosi definiciju i klasifikaciju usluga, specifična obilježja usluge (neopipljivost, nedjeljivost proizvodnje od korištenja, neuskladištivost, heterogenost i odsutnost vlasništva). Osim toga, opisuje se specifičnost tržišta usluga, uloga servuction sustava kao i specifičnosti elemenata marketinškog miksa usluge (oblikovanje usluge, određivanje cijene usluge, prodaja i distribucija usluge te promocija usluge). Također se opisuje kvaliteta usluge kroz subjektivnu vrijednost usluge, zadovoljstvo korisnika usluge, garancije za pruženu uslugu te lojalnost korisnika usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Marketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 427-450
Ozretić Došen, Đ. (2001) Marketing usluga. U: Previšić, J. & Bratko, S. (ur.) Marketing. Zagreb, Sinergija nakladništvo, str. 427-450.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2001}, pages = {427-450}, keywords = {marketing usluga, klasifikacija usluga, obilje\v{z}ja usluga, kvaliteta usluga}, isbn = {953-6895-07-02}, title = {Marketing usluga}, keyword = {marketing usluga, klasifikacija usluga, obilje\v{z}ja usluga, kvaliteta usluga}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2001}, pages = {427-450}, keywords = {service marketing, servis classiffication, service attributes, service quality}, isbn = {953-6895-07-02}, title = {Service marketing}, keyword = {service marketing, servis classiffication, service attributes, service quality}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font