Pregled bibliografske jedinice broj: 495777
Marketing usluga
Marketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 427-450
CROSBI ID: 495777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga
(Service marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
427-450
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
marketing usluga, klasifikacija usluga, obilježja usluga, kvaliteta usluga
(service marketing, servis classiffication, service attributes, service quality)
Sažetak
Autorica naglašava važnost i značenje usluga u tržišnim gospodarstvima polazeći od razvoja i rasta uslužnog sektora, skrivenog sektora usluga te problema praćenja i evidentiranja usluga. Autorica iznosi definiciju i klasifikaciju usluga, specifična obilježja usluge (neopipljivost, nedjeljivost proizvodnje od korištenja, neuskladištivost, heterogenost i odsutnost vlasništva). Osim toga, opisuje se specifičnost tržišta usluga, uloga servuction sustava kao i specifičnosti elemenata marketinškog miksa usluge (oblikovanje usluge, određivanje cijene usluge, prodaja i distribucija usluge te promocija usluge). Također se opisuje kvaliteta usluge kroz subjektivnu vrijednost usluge, zadovoljstvo korisnika usluge, garancije za pruženu uslugu te lojalnost korisnika usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija