Pregled bibliografske jedinice broj: 495774
Okruženje marketinga
Okruženje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 31-50
CROSBI ID: 495774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okruženje marketinga
(Marketing Environment)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
31-50
ISBN
953-6895-07-02
Ključne riječi
interno okruženje, eksterno okruženje
(internal environment, external environment)
Sažetak
Autorica opisuje eksterno (vanjsko) okruženje kroz makrookruženje (demografiju, ekonomske snage, konkurenciju, kulturne i društvene snage, političke i zakonske snage te tehnologiju). Također se opisuje i mikrookruženje (kao dio eksternog okruženja) koje obuhvaća tržište, dobavljače i posrednike. Osim eksternog okruženja, autorica opisuje i interno (unutrašnje) okruženje, kako pratiti i analizirati okruženja te koji su mogući odgovori poduzeća na promjene u okruženjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija