Pregled bibliografske jedinice broj: 495230
Osposobljavanje budućih pedagoga za rad s roditeljima
Osposobljavanje budućih pedagoga za rad s roditeljima // Život i škola, 56 (2010), 24; 35-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 495230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje budućih pedagoga za rad s roditeljima
(Training prospective educationists for working with parents)
Autori
Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka ; Ljubetić, Maja
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 56
(2010), 24;
35-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
obrazovanje pedagoga za rad s roditeljima; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i odgojno-obrazovne ustanove; nastavni plan i program studija pedagogije.
(training educationists for working with parents; the course of family pedagogy; the course of cooperation (partnership) between family and Kindergarten; Education Studies curriculum.)
Sažetak
Kvalitetna priprema budućih pedagoga za odgovaranje na zahtjeve odgojno-obrazovne prakse podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa s roditeljima. Pedagog je u situaciji da radi direktno s roditeljima, ali i da upućuje druge djelatnike (odgojitelje, učitelje...) kako raditi s roditeljima. U radu se teorijski razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa između obitelji i ustanove kao potrebe suvremene prakse. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih pedagoga u Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima pedagogije u RH, te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb