Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 495102

Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije


Oberman-Babić, Mira
Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // "Vidjeti više" / Herenda, Višnja ; Krišković, Nada (ur.).
Rijeka, 1994. str. 80-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 495102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
(The position of pupils with disturbed vision in the conditions of educational integration)

Autori
Oberman-Babić, Mira

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
"Vidjeti više" / Herenda, Višnja ; Krišković, Nada - Rijeka, 1994, 80-90

ISBN
953-96152-0-8

Skup
I Znastveni simpozij "Vidjeti više"

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.03.1993

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
socimetrijski položaj; uečnici oštećena vida; odgojno-obrazovna integracija
(sociometric position; pupils with disturbed vision; education integration)

Sažetak
U radu je promatran sociometrijski pložaj 12 učenika oštećena vida uključenih u redovne osnovne škole i 341 njihovih sudrugova iz razreda bez teškola u razvoju na području rijeke i Zagreba. Primjenom metode univarijtne analize varijance po programu SS, utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativno povoljan, iako postoje stanovite poteškoće u njihovom prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u vezi sjedenja u školskoj klupi).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mira Oberman-Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oberman-Babić, Mira
Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // "Vidjeti više" / Herenda, Višnja ; Krišković, Nada (ur.).
Rijeka, 1994. str. 80-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Oberman-Babić, M. (1994) Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije. U: Herenda, V. & Krišković, N. (ur.)"Vidjeti više".
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1994}, pages = {80-90}, keywords = {socimetrijski polo\v{z}aj, ue\v{c}nici o\v{s}te\'{c}ena vida, odgojno-obrazovna integracija}, isbn = {953-96152-0-8}, title = {Polo\v{z}aj u\v{c}eniak o\v{s}te\'{c}ena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije}, keyword = {socimetrijski polo\v{z}aj, ue\v{c}nici o\v{s}te\'{c}ena vida, odgojno-obrazovna integracija}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1994}, pages = {80-90}, keywords = {sociometric position, pupils with disturbed vision, education integration}, isbn = {953-96152-0-8}, title = {The position of pupils with disturbed vision in the conditions of educational integration}, keyword = {sociometric position, pupils with disturbed vision, education integration}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font