Pregled bibliografske jedinice broj: 495102
Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // "Vidjeti više" / Herenda, Višnja ; Krišković, Nada (ur.).
Rijeka, 1994. str. 80-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 495102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj učeniak oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
(The position of pupils with disturbed vision in the conditions of educational integration)
Autori
Oberman-Babić, Mira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Vidjeti više"
/ Herenda, Višnja ; Krišković, Nada - Rijeka, 1994, 80-90
ISBN
953-96152-0-8
Skup
I Znastveni simpozij "Vidjeti više"
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.03.1993
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
socimetrijski položaj; uečnici oštećena vida; odgojno-obrazovna integracija
(sociometric position; pupils with disturbed vision; education integration)
Sažetak
U radu je promatran sociometrijski pložaj 12 učenika oštećena vida uključenih u redovne osnovne škole i 341 njihovih sudrugova iz razreda bez teškola u razvoju na području rijeke i Zagreba. Primjenom metode univarijtne analize varijance po programu SS, utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativno povoljan, iako postoje stanovite poteškoće u njihovom prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u vezi sjedenja u školskoj klupi).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mira Oberman-Babić
(autor)