Pregled bibliografske jedinice broj: 495098
Razvijanje vizualne efikasnosti djece oštećena vida
Razvijanje vizualne efikasnosti djece oštećena vida // "Vidjeti više" / Herenda, Višnja ; Krišković, Nada (ur.).
Rijeka: Osnovna škola "Škurinje, Odjel za djecu oštećena vida, 1994. str. 63-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 495098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvijanje vizualne efikasnosti djece oštećena vida
(The development of visual efificacy in children with disturbed vision)
Autori
Oberman-Babić, Mira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
"Vidjeti više"
/ Herenda, Višnja ; Krišković, Nada - Rijeka : Osnovna škola "Škurinje, Odjel za djecu oštećena vida, 1994, 63-68
ISBN
953-96152-0-8
Skup
I Znanstveni simpozij "Vidjeti više"
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.03.1993
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razvoj vizualnih funkcija; slabovidni učenici
(the development of visual efficacy; children with partial sight)
Sažetak
Rad predstavlja pokušaj da se prezentira metoda razvijanja efikasnosti slabovidnih, autora Barrage i Morris iz 1980. godine te naglasi značenje i potreba vježbanja vida slabovidnih učenika uz primjenu te metode. Analizirane su razlike među slabovidnim osobama s obzirom na vidnu uspješnost, tj. vizualnu efikasnost koja se može uspješn povećati uz aplikaciju metode progrmairanog vježbanja vida spomenutih autora. Istaknuto je da je metoda već uvedena u ustanove internatskog tima u Hrvatskoj, te su na taj način izvan obuhvata ostala djeca oštećena vida integrirana u redovne proedškolske i osnovnoškolske ustanove Rijeke i Zagreba. Autorica, stoga, sugerira potrebu uvođenja vježbanja vida po programu Barrage i Morrisa u ustanove u kojima se djeca oštećena vida nalaz na redovnom odgoju i obrazovanju.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mira Oberman-Babić
(autor)