Pregled bibliografske jedinice broj: 49501
Kulturni identitet i nacionalni kurikulum
Kulturni identitet i nacionalni kurikulum // Napredak, 141 (2000), 2; 135- 146. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 49501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturni identitet i nacionalni kurikulum
(Cultural identity and national curriculum)
Autori
Mijatović, Antun ; Previšić, Vlatko ; Žužul, Ante
Izvornik
Napredak 141
(2000), 2;
135- 146.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kulturni identitet;nacionalni kurikulum; interkulturalne vrijednosti; intelektualni kapital; autonomija učitelja; odabir udžbenika; pedagoški standard
(cultural identity; national curriculum; intercultural values; intellectual capital; textbooks; pedagogical standard)
Sažetak
Autori polaze od činjenice da je hrvatska pedagogija i obrazovna politika po prvi put u mogućnosti odgovorno oblikovati, organizirati i implementirati stvaranje nacionalnog intelektualnog kapitala, osobito ukazujući na važne čimbenike, sadržaje i postupke koji trebaju formirati hrvatski nacionalni identitet u europskom kontekstu. Naglašava se viša profesionalna razina i autonomija djelovanja; primjereniji i slobodniji odabir udžbenika bez posredovanja države, definiranje pedagoškog standarda i drugih pratećih instrumenata tzv. primarne podrške radu učitelja i odgovarajuće evaluacije takvog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija