Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494937

Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske


Hruška, Domagoj; Zebić, Ognjen
Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske // Proceedings Business developement conference 2010 / Zečić, Dževad (ur.).
Zenica: Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 539-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 494937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske
(Competitive intelligence for making strategic decisions in small and medium-sized companies – case of Croatia)

Autori
Hruška, Domagoj ; Zebić, Ognjen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings Business developement conference 2010 / Zečić, Dževad - Zenica : Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, 2010, 539-552

Skup
Third international Business Development Conference 2010: Economic Policy & Small and Medium Enterprises

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 12.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strateško poslovno obavještavanje; malo i srednje poduzetništvo
(strategic competitive intelligence; SME's)

Sažetak
Korist informacija u poslovanju predstavlja glavno tematsko područje ovoga rada. Strateško poslovno obavještajno djelovanje predstavlja iznimno važan alat za informiranje i podršku menadžmentu poduzeća pri svakoj od faza strateškog menadžmenta. Upravo u procesu strateškog menadžmenta se ogleda najveća strateška korist poslovno obavještajnog djelovanja. Prikupljanjem i analizom informacija vezanih uz mnoge čimbenike poslovanja poput okoline poduzeća, industrije, konkurenata, potrošača i samog poduzeća, kao i nadgledanja implementacije i kontrole poslovnih procesa poput spajanja i akvizicija te ulaska na nova tržišta poslovno obavještajno djelovanje predstavlja ključan resurs svakom modernom, proaktivnom i uspješnom poduzeću. Osnovni ciljevi istraživanja u okviru ovoga rada jesu analizirati karakteristike i ciklus poslovno-obavještajnog djelovanja u malim i srednjim poduzećima, razraditi koncept strategije i njegov značaj za ostvarivanje poslovne uspješnosti, analizirati upotrebu poslovno-obavještajnog djelovanja za podršku strateškim odlukama te analizirati upotrebu i ulogu poslovno-obavještajnog djelovanja u malim i srednjim poduzećima. Empirijsko istraživanje za istraživanje obavještajnog djelovanja u svrhu strateškog odlučivanja malih i srednjih poduzeća provedeno je strukturiranim anketnim upitnikom na uzorku hrvatskih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
262253

Profili:

Avatar Url Domagoj Hruška (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hruška, Domagoj; Zebić, Ognjen
Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske // Proceedings Business developement conference 2010 / Zečić, Dževad (ur.).
Zenica: Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 539-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hruška, D. & Zebić, O. (2010) Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske. U: Zečić, D. (ur.)Proceedings Business developement conference 2010.
@article{article, author = {Hru\v{s}ka, Domagoj and Zebi\'{c}, Ognjen}, editor = {Ze\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {539-552}, keywords = {strate\v{s}ko poslovno obavje\v{s}tavanje, malo i srednje poduzetni\v{s}tvo}, title = {Poslovno obavje\v{s}tavanje za dono\v{s}enje strate\v{s}kih odluka u malim i srednjim poduze\'{c}ima – slu\v{c}aj Hrvatske}, keyword = {strate\v{s}ko poslovno obavje\v{s}tavanje, malo i srednje poduzetni\v{s}tvo}, publisher = {Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Hru\v{s}ka, Domagoj and Zebi\'{c}, Ognjen}, editor = {Ze\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2010}, pages = {539-552}, keywords = {strategic competitive intelligence, SME's}, title = {Competitive intelligence for making strategic decisions in small and medium-sized companies – case of Croatia}, keyword = {strategic competitive intelligence, SME's}, publisher = {Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font