Pregled bibliografske jedinice broj: 494937
Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske
Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske // Proceedings Business developement conference 2010 / Zečić, Dževad (ur.).
Zenica: Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 539-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 494937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovno obavještavanje za donošenje strateških odluka u malim i srednjim poduzećima – slučaj Hrvatske
(Competitive intelligence for making strategic decisions in small and medium-sized companies – case of Croatia)
Autori
Hruška, Domagoj ; Zebić, Ognjen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings Business developement conference 2010
/ Zečić, Dževad - Zenica : Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, 2010, 539-552
Skup
Third international Business Development Conference 2010: Economic Policy & Small and Medium Enterprises
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 12.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strateško poslovno obavještavanje; malo i srednje poduzetništvo
(strategic competitive intelligence; SME's)
Sažetak
Korist informacija u poslovanju predstavlja glavno tematsko područje ovoga rada. Strateško poslovno obavještajno djelovanje predstavlja iznimno važan alat za informiranje i podršku menadžmentu poduzeća pri svakoj od faza strateškog menadžmenta. Upravo u procesu strateškog menadžmenta se ogleda najveća strateška korist poslovno obavještajnog djelovanja. Prikupljanjem i analizom informacija vezanih uz mnoge čimbenike poslovanja poput okoline poduzeća, industrije, konkurenata, potrošača i samog poduzeća, kao i nadgledanja implementacije i kontrole poslovnih procesa poput spajanja i akvizicija te ulaska na nova tržišta poslovno obavještajno djelovanje predstavlja ključan resurs svakom modernom, proaktivnom i uspješnom poduzeću. Osnovni ciljevi istraživanja u okviru ovoga rada jesu analizirati karakteristike i ciklus poslovno-obavještajnog djelovanja u malim i srednjim poduzećima, razraditi koncept strategije i njegov značaj za ostvarivanje poslovne uspješnosti, analizirati upotrebu poslovno-obavještajnog djelovanja za podršku strateškim odlukama te analizirati upotrebu i ulogu poslovno-obavještajnog djelovanja u malim i srednjim poduzećima. Empirijsko istraživanje za istraživanje obavještajnog djelovanja u svrhu strateškog odlučivanja malih i srednjih poduzeća provedeno je strukturiranim anketnim upitnikom na uzorku hrvatskih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski