Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494777

Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida


Oberman-Babić, Mira
Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Defektologija, 31 (1996), 1-2; 13-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 494777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
(The Differences in Attitudes of Parents of Pupils in Regular Schools and their Teashers toward Educational Intelligence of Pupils with Visual Impairment)

Autori
Oberman-Babić, Mira

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 31 (1996), 1-2; 13-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi prema integraciji; roditelji učenika redovnih škola; nastavnici redovnih škola
(attitudes towards integration; parents of students in mainstream setting; teachers in mainstream schools)

Sažetak
Na skupinama od 517 roditelja učenika oštećena i neoštećena ivda i 198 nastavnika redovnih škola, ispitane su razlike u stavovim aprema odgojno-obrazovnoij integracije djece oštećena vida. Primjenom metode diskriminativne analize (SDA) utvrđeno je da se ispitane skpine međusobno značajno razlikuju u stavovima prema integraciji, te da skupina roditelja ima značajno pozitivne stavove nego skupina nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mira Oberman-Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oberman-Babić, Mira
Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Defektologija, 31 (1996), 1-2; 13-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Oberman-Babić, M. (1996) Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida. Defektologija, 31 (1-2), 13-27.
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1996}, pages = {13-27}, keywords = {stavovi prema integraciji, roditelji u\v{c}enika redovnih \v{s}kola, nastavnici redovnih \v{s}kola}, journal = {Defektologija}, volume = {31}, number = {1-2}, issn = {0351-1839}, title = {Razlike u stavovima roditelja u\v{c}enika redovne \v{s}kole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida}, keyword = {stavovi prema integraciji, roditelji u\v{c}enika redovnih \v{s}kola, nastavnici redovnih \v{s}kola} }
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1996}, pages = {13-27}, keywords = {attitudes towards integration, parents of students in mainstream setting, teachers in mainstream schools}, journal = {Defektologija}, volume = {31}, number = {1-2}, issn = {0351-1839}, title = {The Differences in Attitudes of Parents of Pupils in Regular Schools and their Teashers toward Educational Intelligence of Pupils with Visual Impairment}, keyword = {attitudes towards integration, parents of students in mainstream setting, teachers in mainstream schools} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font