Pregled bibliografske jedinice broj: 494777
Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Defektologija, 31 (1996), 1-2; 13-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 494777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u stavovima roditelja učenika redovne škole i njezinih nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
(The Differences in Attitudes of Parents of Pupils in Regular Schools and their Teashers toward Educational Intelligence of Pupils with Visual Impairment)
Autori
Oberman-Babić, Mira
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 31
(1996), 1-2;
13-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stavovi prema integraciji; roditelji učenika redovnih škola; nastavnici redovnih škola
(attitudes towards integration; parents of students in mainstream setting; teachers in mainstream schools)
Sažetak
Na skupinama od 517 roditelja učenika oštećena i neoštećena ivda i 198 nastavnika redovnih škola, ispitane su razlike u stavovim aprema odgojno-obrazovnoij integracije djece oštećena vida. Primjenom metode diskriminativne analize (SDA) utvrđeno je da se ispitane skpine međusobno značajno razlikuju u stavovima prema integraciji, te da skupina roditelja ima značajno pozitivne stavove nego skupina nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mira Oberman-Babić
(autor)