Pregled bibliografske jedinice broj: 494771
Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Defektologija, 31 (1995), 1-2; 1-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 494771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
(The Differences in Attitudes of Parents of Pupils with and without Visual Impaiments Toward Educational Integration of Pupils with Visual Impairment)
Autori
Oberman-Babić, Mira
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 31
(1995), 1-2;
1-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stavovi; odgojno obrazovna integracija; roditelji
(attitudes; mainstream education; parents)
Sažetak
Odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida je proces njihova uključivanja u redovne škole, programe i aktivnosti zajedno s djecom bez teškoća u razvoju. Važan činilac uspješnosti integracije učenika oštećena vida su roditelji i njihovi stavovi prema integraciji. Na uzorku od 581 roditelja učenika redovne škole bez oštećenja i 36 roditelja učenika oštećena vida bile su ispitane razlike u njihovim stavovima prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida. Primijenjena je metoda SDA modifikacija robustne regresijske analize. Rezultati su pokazali da se grupe roditelja međusobno značajno razlikuju u stavovima prema integraciji, te da grupa roditelja učenika oštećena vida ima značajno pozitivnije stavove prema integraciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mira Oberman-Babić
(autor)