Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494771

Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida


Oberman-Babić, Mira
Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Defektologija, 31 (1995), 1-2; 1-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 494771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
(The Differences in Attitudes of Parents of Pupils with and without Visual Impaiments Toward Educational Integration of Pupils with Visual Impairment)

Autori
Oberman-Babić, Mira

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 31 (1995), 1-2; 1-11

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi; odgojno obrazovna integracija; roditelji
(attitudes; mainstream education; parents)

Sažetak
Odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida je proces njihova uključivanja u redovne škole, programe i aktivnosti zajedno s djecom bez teškoća u razvoju. Važan činilac uspješnosti integracije učenika oštećena vida su roditelji i njihovi stavovi prema integraciji. Na uzorku od 581 roditelja učenika redovne škole bez oštećenja i 36 roditelja učenika oštećena vida bile su ispitane razlike u njihovim stavovima prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida. Primijenjena je metoda SDA modifikacija robustne regresijske analize. Rezultati su pokazali da se grupe roditelja međusobno značajno razlikuju u stavovima prema integraciji, te da grupa roditelja učenika oštećena vida ima značajno pozitivnije stavove prema integraciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mira Oberman-Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oberman-Babić, Mira
Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Defektologija, 31 (1995), 1-2; 1-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Oberman-Babić, M. (1995) Razlike u stavovima roditelja učenika oštećena vida i neoštećena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida. Defektologija, 31 (1-2), 1-11.
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1995}, pages = {1-11}, keywords = {stavovi, odgojno obrazovna integracija, roditelji}, journal = {Defektologija}, volume = {31}, number = {1-2}, issn = {0351-1839}, title = {Razlike u stavovima roditelja u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida i neo\v{s}te\'{c}ena vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida}, keyword = {stavovi, odgojno obrazovna integracija, roditelji} }
@article{article, author = {Oberman-Babi\'{c}, Mira}, year = {1995}, pages = {1-11}, keywords = {attitudes, mainstream education, parents}, journal = {Defektologija}, volume = {31}, number = {1-2}, issn = {0351-1839}, title = {The Differences in Attitudes of Parents of Pupils with and without Visual Impaiments Toward Educational Integration of Pupils with Visual Impairment}, keyword = {attitudes, mainstream education, parents} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font