Pregled bibliografske jedinice broj: 494733
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 494733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja
(Effect of factors on consumer behavior when purchasing mobile devices)
Autori
Anušić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
01.12
Godina
2010
Stranica
73
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Utjecaj; Čimbenici; Potrošači; Kupnja; Mobilni uređaji
(Effect; Factors; Consumer; Purchasing; Mobile devices)
Sažetak
Svrha istraživanja je definiranje čimbenika ponašanja potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja. Cilj je odrediti pojedine grupe društvenih čimbenika, zatim osobnih i psiholoških, istražiti ih i objasniti uz pomoć anketnoh upitnika, te pokušati doći do zaključka koji od tih čimbenika utječu na koju skupinu potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka