Pregled bibliografske jedinice broj: 494689
Povezanost uključenosti predškolske djece, njihove razine aktivnosti te uloge odgojitelja u centrima aktivnosti
Povezanost uključenosti predškolske djece, njihove razine aktivnosti te uloge odgojitelja u centrima aktivnosti // Zbornik radova 16. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – Obitelj, dijete, vrtić” / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Dječji vrtić «Grigor Vitez», Dječji vrtić «Cvit Mediterana», 2010. str. 69-76 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 494689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost uključenosti predškolske djece, njihove razine aktivnosti te uloge odgojitelja u centrima aktivnosti
(Correlation between involvement and activity levels at preschool children, with the role of educators in the centers of activity)
Autori
Sindik, Joško ; Šiljdedić, Elivira ; Hajsok, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 16. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – Obitelj, dijete, vrtić”
/ Ivon, Hicela - Split : Dječji vrtić «Grigor Vitez», Dječji vrtić «Cvit Mediterana», 2010, 69-76
ISBN
978-953-98335-2-5
Skup
16. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – Obitelj, dijete, vrtić"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 09.12.2010. - 10.12.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškolska djeca; centri igara; kvantitativni pokazatelji; uključenost; aktivnost; uloga odgojitelja
(preschool children; game centers; quantitative indicators; involvement; activity; role of educator)
Sažetak
Jednostavni brojčani pokazatelji (broj djece koje sudjeluju u aktivnosti, razina djetetove uključenosti u aktivnost, uloga odgojitelja), pokazatelji su sudjelovanja djece u osmišljenim aktivnostima predškolske djece (u centrima igara), u skladu s pretpostavkama suvremenog predškolskog kurikuluma. U akcijskom korelacijskom istraživanju analizirali smo aktivnost djece u tri centra aktivnosti, u dva različita dana u tjednu, u istom objektu vrtića: promatrali smo aktivnost 21 prisutnog djeteta u grupi «Vjeverice» u Dječjem vrtiću «Trnoružica» u Zagrebu. Pokazalo se da nema jasne tendencije povezanosti između sudjelovanja djece, niti razine aktivnosti djece u različitim aktivnostima: povezanosti su većinom pozitivne, ali samo u manjem broju statistički značajne. Nema jasne tendencije povezanosti uloge odgojitelja u različitim aktivnostima: povezanosti su većinom pozitivne, ali samo u manjem broju statistički značajne. Konačno, postoji statistički značajna pozitivna povezanost između uključenosti djece u pojedine centre aktivnosti, razine aktivnosti, te uloge odgojitelja. Angažman odgojitelja u ovom se istraživanju pokazao kao bitan činilac sudjelovanja djece u aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Dubrovniku
Profili:
Joško Sindik
(autor)