Pregled bibliografske jedinice broj: 494417
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312
CROSBI ID: 494417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti
(Social Marketing and Youth Engagement in Sport-Recreation Activity)
Autori
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i održivi razvitak
Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Raspon stranica
301-312
ISBN
978-953-253-074-2
Ključne riječi
društveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti
(social marketing, sport-recreation activity)
Sažetak
Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko-rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. Bavljenje sportsko - rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka