Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494417

Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti


Grbac, Bruno; Vujičić, Maja
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312


CROSBI ID: 494417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti
(Social Marketing and Youth Engagement in Sport-Recreation Activity)

Autori
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
301-312

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
društveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti
(social marketing, sport-recreation activity)

Sažetak
Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko-rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. Bavljenje sportsko - rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Vujičić, Maja
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312
Grbac, B. & Vujičić, M. (2010) Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti. U: Leko Šimić, M. (ur.) Marketing i održivi razvitak. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 301-312.
@inbook{inbook, author = {Grbac, Bruno and Vuji\v{c}i\'{c}, Maja}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {301-312}, keywords = {dru\v{s}tveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Dru\v{s}tveni marketing i uklju\v{c}ivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti}, keyword = {dru\v{s}tveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Grbac, Bruno and Vuji\v{c}i\'{c}, Maja}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {301-312}, keywords = {social marketing, sport-recreation activity}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Social Marketing and Youth Engagement in Sport-Recreation Activity}, keyword = {social marketing, sport-recreation activity}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font