Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494105

Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa


Šagud, Mirjana
Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa // Kompetencije i kompetentan učitelj / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 119-125 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 494105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa
(Competencies of preschool teacher in education practice)

Autori
Šagud, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentan učitelj / Babić, Nada - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 119-125

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Kompetencije i kompetentan učitelj

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije odgajatelja; kurikulum; akcijsko istraživanje; obrazovanje odgajatelja
(preschool teacher competences; learning organization; reflexive practioner)

Sažetak
Formalna razina izgrađivanja profesionalnih kompetencija odgajatelja tijekom njihovog obrazovanja, nužan je, ali ne i jedini korak u građenju njegovog profesionalnog identiteta. Profesionalna se praksa svakog odgajatelja realizirau specifičnom, dinamičnom i vrlo kompleksnom kontekstu pa bi u stvaranju i razvijanju njegovih kompetencija trebao dominirati multidimenzionalni pristup. Pri procjenjivanju nužnih kompetencija odgajatelja nailazimo na pristupe koji su primarno orijentirani na znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje specifičnih profesionalnih zadaća, a koje se nerijetko uvježbavaju i prakticiraju u izoliranim i pojedinačnim situacijama učenja preko modela koji uz to naglašavaju osobnu i etičku dimenziju do gledišta koja nastoje stvoriti cjelovite i dinamičke modele. U radu se analiziraju nužne komponente kompetencije odgajatelja koje su povezane s razvojem vještina istraživanja svoje i tuđe pedagoške prakse s ciljem prepoznavanja i mijenjanja različitih pristupa koje odgajatelj primjenjuje u svom odgojno - obrazovnom radu (participiranje u akcijskim istraživanjima). Nadalje, "novi odgajatelj" se promišlja s pozicije refleksivne prakse koja omogućuje njegov razvoj od "naprednog početnika" do "kompetentnog profesionalca".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa // Kompetencije i kompetentan učitelj / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 119-125 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šagud, M. (2007) Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa. U: Babić, N. (ur.)Kompetencije i kompetentan učitelj.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {119-125}, keywords = {kompetencije odgajatelja, kurikulum, akcijsko istra\v{z}ivanje, obrazovanje odgajatelja}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Kompetetencije odgajatelja i suvremena odgojno - obrazovna praksa}, keyword = {kompetencije odgajatelja, kurikulum, akcijsko istra\v{z}ivanje, obrazovanje odgajatelja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {119-125}, keywords = {preschool teacher competences, learning organization, reflexive practioner}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Competencies of preschool teacher in education practice}, keyword = {preschool teacher competences, learning organization, reflexive practioner}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font