Pregled bibliografske jedinice broj: 494015
Učenici VII i VIII razreda osnovnih škola o sovjim vršnjacima oštećena vida kao mogućim drugovima u razredu
Učenici VII i VIII razreda osnovnih škola o sovjim vršnjacima oštećena vida kao mogućim drugovima u razredu // Defektologija, 18 (1982), 59-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 494015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici VII i VIII razreda osnovnih škola o sovjim vršnjacima oštećena vida kao mogućim drugovima u razredu
(Students of 7th and 8th Grade of Elementary School about Peers with Visual Impairment as Possible Colleauges in the Classroom)
Autori
Oberman-Babić, Mira
Izvornik
Defektologija (1331-3010) 18
(1982);
59-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenici oštećena vida; učenici neoštećena vida; integracija
(pupils with or without visual impairment; mainstreaming)
Sažetak
Na uzorku učenika 7-ih i 8-ih razreda redovnih osnovnih škola zagrebačke regije, ispitani su njihovi stavovi prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida. Utvrđeno je da učenici redovne škole prema integraciji učenika oštećena vida zauzimaju pozitivne stavove, ali da ipak postoje poteškoće u prihvaćanju potonjih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mira Oberman-Babić
(autor)