Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 493939

Marketing računovodstvenih usluga


Ozretić Došen, Đurđana
Marketing računovodstvenih usluga // Računovodstvo i financije, 41 (1995), 8-9; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 493939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing računovodstvenih usluga
(Marketing of accounting services)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 41 (1995), 8-9; 28-33

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing; računovodstvene usluge
(marketing; accounting services)

Sažetak
Marketing računovodstvenih usluga novijeg je datuma i računovodstveni stručnjaci još uvijek su uzdržljivi u primjeni marketinških metoda i tehnika. Međutim, promjene u ekonomskom, konkurentskom, tehnološkom, društvenom i pravnom (instutucionalnom) okruženju potiču poduzeća za pružanje računovodstvenih usluga na kontinuiranu procjenu i određivanje strategije marketinga. Opstanak poduzeća na tržištu u sve većoj mjeri će ovisiti o njegovoj sposobnosti da na rast i profit utječu putem pažljivog određivanja potreba korisnika usluga te nastojanja da ih se što bolje zadovolji. U članku se identificiraju specifične marketinške tehnike koje za pružanje računovodstvenih usluga mogu koristiti za potrebe marketinga usluga koje pružaju. Osim toga, cilj je članka da se upozori na značenje plana marketinga i međuzavisnost elemenata marketinškog miksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Marketing računovodstvenih usluga // Računovodstvo i financije, 41 (1995), 8-9; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. (1995) Marketing računovodstvenih usluga. Računovodstvo i financije, 41 (8-9), 28-33.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1995}, pages = {28-33}, keywords = {marketing, ra\v{c}unovodstvene usluge}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {41}, number = {8-9}, issn = {0350-4506}, title = {Marketing ra\v{c}unovodstvenih usluga}, keyword = {marketing, ra\v{c}unovodstvene usluge} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1995}, pages = {28-33}, keywords = {marketing, accounting services}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {41}, number = {8-9}, issn = {0350-4506}, title = {Marketing of accounting services}, keyword = {marketing, accounting services} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font