Pregled bibliografske jedinice broj: 493939
Marketing računovodstvenih usluga
Marketing računovodstvenih usluga // Računovodstvo i financije, 41 (1995), 8-9; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 493939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing računovodstvenih usluga
(Marketing of accounting services)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 41
(1995), 8-9;
28-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing; računovodstvene usluge
(marketing; accounting services)
Sažetak
Marketing računovodstvenih usluga novijeg je datuma i računovodstveni stručnjaci još uvijek su uzdržljivi u primjeni marketinških metoda i tehnika. Međutim, promjene u ekonomskom, konkurentskom, tehnološkom, društvenom i pravnom (instutucionalnom) okruženju potiču poduzeća za pružanje računovodstvenih usluga na kontinuiranu procjenu i određivanje strategije marketinga. Opstanak poduzeća na tržištu u sve većoj mjeri će ovisiti o njegovoj sposobnosti da na rast i profit utječu putem pažljivog određivanja potreba korisnika usluga te nastojanja da ih se što bolje zadovolji. U članku se identificiraju specifične marketinške tehnike koje za pružanje računovodstvenih usluga mogu koristiti za potrebe marketinga usluga koje pružaju. Osim toga, cilj je članka da se upozori na značenje plana marketinga i međuzavisnost elemenata marketinškog miksa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija