Pregled bibliografske jedinice broj: 493767
Geomarketing Istarske županije
Geomarketing Istarske županije // Istarski geodet, VI (2010), 1; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 493767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geomarketing Istarske županije
(Geomarketing in Istra county)
Autori
Brajković, Rahela ; Cetl, Vlado ; Blagonić, Boris
Izvornik
Istarski geodet (1331-5331) VI
(2010), 1;
27-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Geomarketing; održivi razvitak; prostorno planiranje; GIS
(Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS)
Sažetak
Tema ovog rada je prikaz mogućnosti i ciljeva geomarketinga na primjeru Istarske županije. Geomarketing omogućava izbor najboljeg rješenja, kojeg dopuštaju načela održivog razvitka, te je nezamjenjiv čimbenik na području strategijskog, poslovnog i prostornog planiranja. Na jednostavan način pomoću Geoinformacijskog sustava (GIS-a) prezentira rješenja u grafičkom obliku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija