Pregled bibliografske jedinice broj: 493234
Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika
Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika // Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea / Vučo, Julijana ; Marković, Ljiljana ; Vraneš, Aleksandra (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010. str. 38-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 493234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika
(Frequency approach in the teaching of the case system of the standard language)
Autori
Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea
/ Vučo, Julijana ; Marković, Ljiljana ; Vraneš, Aleksandra - Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010, 38-38
ISBN
978-86-86419-99-6
Skup
Filološka istraživanja danas, međunarodna konferencija
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.11.2010. - 27.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
standardni jezik; poučavanje padežnoga sustava; funkcionalni redoslijed padeža; čestotni pristup
(standard language; teaching of the case system; functional sequence of cases; functional approach)
Sažetak
U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učestalošću upotrebe padeža te u skladu s tim i o tome kako način poučavanja sklonidbene standardnojezične norme može utjecati na njezino uspješnije ovladavanje i njezinu bolju primjenu u svakodnevnom komuniciranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb