Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 493234

Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika


Alerić, Marko; Gazdić-Alerić, Tamara
Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika // Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea / Vučo, Julijana ; Marković, Ljiljana ; Vraneš, Aleksandra (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010. str. 38-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 493234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika
(Frequency approach in the teaching of the case system of the standard language)

Autori
Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea / Vučo, Julijana ; Marković, Ljiljana ; Vraneš, Aleksandra - Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010, 38-38

ISBN
978-86-86419-99-6

Skup
Filološka istraživanja danas, međunarodna konferencija

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.11.2010. - 27.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
standardni jezik; poučavanje padežnoga sustava; funkcionalni redoslijed padeža; čestotni pristup
(standard language; teaching of the case system; functional sequence of cases; functional approach)

Sažetak
U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učestalošću upotrebe padeža te u skladu s tim i o tome kako način poučavanja sklonidbene standardnojezične norme može utjecati na njezino uspješnije ovladavanje i njezinu bolju primjenu u svakodnevnom komuniciranju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Alerić (autor)

Avatar Url Tamara Gazdić-Alerić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alerić, Marko; Gazdić-Alerić, Tamara
Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika // Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea / Vučo, Julijana ; Marković, Ljiljana ; Vraneš, Aleksandra (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010. str. 38-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Alerić, M. & Gazdić-Alerić, T. (2010) Čestotni pristup u poučavanju padežnoga sustava standardnoga jezika. U: Vučo, J., Marković, L. & Vraneš, A. (ur.)Filološka istraživanja danas, zbornik rezimea.
@article{article, author = {Aleri\'{c}, Marko and Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara}, year = {2010}, pages = {38-38}, keywords = {standardni jezik, pou\v{c}avanje pade\v{z}noga sustava, funkcionalni redoslijed pade\v{z}a, \v{c}estotni pristup}, isbn = {978-86-86419-99-6}, title = {\v{C}estotni pristup u pou\v{c}avanju pade\v{z}noga sustava standardnoga jezika}, keyword = {standardni jezik, pou\v{c}avanje pade\v{z}noga sustava, funkcionalni redoslijed pade\v{z}a, \v{c}estotni pristup}, publisher = {Filolo\v{s}ki fakultet Univerziteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Aleri\'{c}, Marko and Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara}, year = {2010}, pages = {38-38}, keywords = {standard language, teaching of the case system, functional sequence of cases, functional approach}, isbn = {978-86-86419-99-6}, title = {Frequency approach in the teaching of the case system of the standard language}, keyword = {standard language, teaching of the case system, functional sequence of cases, functional approach}, publisher = {Filolo\v{s}ki fakultet Univerziteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font