Pregled bibliografske jedinice broj: 493144
Multimodalni tekst kao poticaj razvoja jezično-komunikacijske kompetencije
Multimodalni tekst kao poticaj razvoja jezično-komunikacijske kompetencije // Filološka istraživanja danas : knjiga sažetaka = Philological Research Today : book of abstracts / Vučo, J. ; Marković, Lj. ; Vraneš, A. (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010. str. 37-37 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 493144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimodalni tekst kao poticaj razvoja jezično-komunikacijske kompetencije
(A multimodal text used as a stimulation to develop communicative competence)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Filološka istraživanja danas : knjiga sažetaka = Philological Research Today : book of abstracts
/ Vučo, J. ; Marković, Lj. ; Vraneš, A. - Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2010, 37-37
ISBN
978-86-86419-99-6
Skup
Filološka istraživanja danas
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.11.2010. - 27.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimodalni tekst; jezično-komunikacijska kompetencija; poučavanje jezika
(multimodal text; communicative competence; language teaching)
Sažetak
Multimodalni tekst je tekst koji ima više od jednoga moda pa se njegovo značenje stvara kroz sinkronizaciju različitih modova (Taylor, 2010). Postoje različite vrste pisanih i govorenih multimodalnih tekstova u koje su inkorporirane boje, zvukovi, prostor, arhitektura, sjene, svjetlo, slike koje zajedno s tekstom čine jednu cjelinu (Ventola, 2009). Interpretacija multimodalnoga teksta uključuje različita znanja te može poslužiti kao dobar poticaj za razvoj jezično-komunikacijske kompetencije. Cilj istraživanja je ispitati mogućnost uporabe multimodalnoga teksta u nastavi jezika kao sredstva za poticanje razvoja jezično-komunikacijske kompetencije. Istraživanje će se provesti u obliku eksperimenta u nastavi jezika u završnim razredima osnovne i početnim razredima srednje škole (N = 120).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Aladrović Slovaček
(autor)