Pregled bibliografske jedinice broj: 49304
Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje
Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje // Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prema kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997. str. 56-64 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 49304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje
(School climate as a specific research field)
Autori
Domović, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prema kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997, 56-64
Skup
Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prma kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 24.10.1997. - 25.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
školska klima; otvorena- zatvorena klima;zdrava škola;kontrola učenika; radna klima
(school climate; open - closed climate;organizational health;work climate)
Sažetak
U radu je prikazan pregled glavnih istraživačkih pristupa analizi organizacijske klime škole - koncept otvorene - zatvorene klime, zdrave škole, ideologije kontrole učenika i radne klime. Izloženi su i neki značajniji rezultati istraživanja odnosa između školske klime i drugih organizacijskih varijabli, kao što su: zadovoljstvo poslom nastavnika, postignuća učenika i upravljanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA