Pregled bibliografske jedinice broj: 492883
Pomažu li nam društvene mreže pri odlučivanju
Pomažu li nam društvene mreže pri odlučivanju // Poslovni savjetnik, 6 (2010), 62; 54-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 492883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pomažu li nam društvene mreže pri odlučivanju
(Do social networks help us in decision making)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 6
(2010), 62;
54-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Menadžment; društvene mreže; odlučivanje
(Management; social networks; decision making)
Sažetak
Važnost društvenih mreža velika je ne samo u svakodnevnom životu, već i u poslovanju. Mnogi menadžeri koriste se svojim poznanstvima kako bi obavili razne zadatke, donijeli teške odluke ili saznali važne informacije. Dok tradicionalne hijerarhije većinom omogućuju kolanje informacija odozgo prema dolje i obrnuto, prave informacije zapravo se nalaze u neformalnim komunikacijskim mrežama. Mnogi menadžeri se prema neformalnim mrežama odnose kao prema stranom tijelu koje onemogućuje obavljanje zadataka i provođenje odluka. Razlog tome je česti stav menadžera da je ovakve mreže teško identificirati i nadzirati, odnosno teško je njima upravljati. Menadžeri koji smatraju da pozitivan ishod može proizaći samo iz procesa kojima sami upravljaju, neformalne društvene mreže u poduzeću ignoriraju ili pokušavaju zatomiti njihovo djelovanje. Međutim, menadžeri koji su svjesni važnosti samoorganizacije opunomoćenih zaposlenika poticat će jačanje neformalnih veza zbog svijesti da je povezanost zaposlenika posebice važna za jačanje produktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija