Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 492225

Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara


Slunjski, Edita
Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 24-34 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 492225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara
(Perspectives of the development of the teacher’s professional competences – development of the “theoretical” practitioner)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010, 24-34

ISBN
978-953-7237-40-0

Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.07.2008. - 31.07.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učitelj; profesionalno usavršavanje; profesionalne kompetencije; refleksivni praktičar
(teacher; professional development; professional competences; reflective practitioner)

Sažetak
Složena i zahtjevna odgojno–obrazovna funkcije škole za 21. stoljeće nalaže potrebu promjena u obrazovanju učitelja (inicijalnog tj. akademskog kao i profesionalnog usavršavanja) te razvoj novih oblika njegovih profesionalnih kompetencija. Te bi se kompetencije trebale očitovati kao umijeće stvaranja cjeline uvjeta za kvalitetno življenje, odgoj i učenje učenika u školi i voditi ostvarenju odgojno–obrazovne prakse temeljene na vrijednostima slobode i uvažavanja svakog pojedinog učenika. U radu se problematiziraju ograničenja aktualnog modela obrazovanja učitelja i razmatraju nove mogućnosti njegova obrazovanja i usavršavanja koje bi ga osposobljavalo za razumijevanje dinamičnosti i kompleksnosti odgojno–obrazovne prakse te kreiranje kulture kontinuiranog istraživanja i učenja u školi. Uspostavljanje kulture kontinuiranog istraživanja preduvjet je razvoja učitelja u "teorijskog", "refleksivnog" ili "profesionalnog praktičara". Da bi to bilo praktično izvedivo, sve razine odgojno – obrazovnog sustava potrebno je povezivati i na njima uspostaviti dijalog i profesionalno partnerstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 24-34 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Slunjski, E. (2010) Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija učitelja – razvoj "teorijskog" praktičara. U: Bacalja, R. (ur.)Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2010}, pages = {24-34}, keywords = {u\v{c}itelj, profesionalno usavr\v{s}avanje, profesionalne kompetencije, refleksivni prakti\v{c}ar}, isbn = {978-953-7237-40-0}, title = {Perspektive razvoja profesionalnih kompetencija u\v{c}itelja – razvoj "teorijskog" prakti\v{c}ara}, keyword = {u\v{c}itelj, profesionalno usavr\v{s}avanje, profesionalne kompetencije, refleksivni prakti\v{c}ar}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2010}, pages = {24-34}, keywords = {teacher, professional development, professional competences, reflective practitioner}, isbn = {978-953-7237-40-0}, title = {Perspectives of the development of the teacher’s professional competences – development of the “theoretical” practitioner}, keyword = {teacher, professional development, professional competences, reflective practitioner}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font